פסגה היסטורית: שלוש המעצמות ידונו על ההתבססות האיראנית בסורה

    איתי גדסי No Comments on פסגה היסטורית: שלוש המעצמות ידונו על ההתבססות האיראנית בסורה

    מחר (רביעי) יתכנסו שלושת היועצים לביטחון לאומי של ארה"ב רוסיה וישראל במלון 'אוריינט' בירושלים בכדי לדון על איראן, סוריה והבעיות האסטרטגיות הביטחוניות באזור | מדובר על פסגה היסטורית בה לראשונה שתי המעצמות העל דנות על נושא ביטחוני יחד

    נתניהו עם היועץ לביטחון לאומי של רוסיה צילום: פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יעמוד מחר (שלישי) בראש מפגש הפסגה הטרילטרלי של היועצים לביטחון לאומי של ארה"ב, רוסיה וישראל, במלון אוריינט בירושלים. השיחות יתמקדו באיראן, בסוריה ובסוגיות אזוריות.

    ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם מזכיר המועצה לביטחון לאומי של רוסיה ניקולאי פטרושב, בלשכת רה"מ בירושלים. אתמול נפגש ראש הממשלה נתניהו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב בלשכת רה"מ בירושלים, וקיים עמו סיור במספר נקודות בבקעת הירדן וסיור מוסק מעל מרחב ירושלים, גדר הביטחון ובקעת הירדן.

    מדברי רה"מ נתניהו הבוקר בפתח ישיבת הממשלה: "מחר אני אוביל פסגה חסרת תקדים בין שתי המעצמות הגדולות – ארה״ב ורוסיה, וישראל, כאן בישראל. העובדה שהפסגה הזאת מתקיימת כאן בישראל היא עדות נוספת למעמדה הייחודי של ישראל בין האומות בעת הזאת.

    אנחנו נעסוק באיראן, בסוריה ובנושאים אחרים שמקשים על השגת ביטחון ויציבות באזורנו ואנחנו יודעים שהאזור זקוק לזה מאוד, במיוחד בעת הזאת".



    0 תגובות