ברקת בריאיון: "פיתוח אזורי תעשייה לערבים יוריד את גובה האלימות"

    אסתי פלד 1 Comment on ברקת בריאיון: "פיתוח אזורי תעשייה לערבים יוריד את גובה האלימות"

    ח"כ וראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם | על ביטול פיזור הכנסת: "לא שמעתי הצעה כסאת מכחול לבן" | התוכנית הכלכלית: "מה שהצליח בירושלים יכול להצליח בכל מקום…גם בעזה" | פיתוח התיירות בישראל: "למה באתר בבית אל שם יעקב חלם את חלום הסולם, אין שום דבר" | האזינו

    ניר ברקת צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניר ברקת (הליכוד) בריאון נרחב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם. על האפשרות לביטול 'חוק פיזור הכנסת' וההיתכנות להקמת ממשלת אחדות. התוכנית הכלכלית לערבים הנמצאים בשטח A והעתקת המודל לשטחים. בתחילת הראיון מתייחס ברקת לממשלה עם ליברמן: "ליברמן לא יהיה חלק מהממשלה הבאה ואנחנו צריכים לשכנע את הציבור לא להצביע לו ולתת לנו להקים ממשלת ימין".

    ביטול חוק פיזור הכנסת: "לא שמעתי אף הצעה מכחול לבן שמוכן להתעשת על עצמו ולתת יד לממשלה רחבה. אבל אין לזה סיכוי להתממש הם לא מוכנים, מבחינת הליכוד לא יהיה שינוי".

    בחירות בפעם השלישית: "לכחול לבן אין סיכוי להרכיב ממשלה, הסיכוי היחיד מבחינתם זה להצטרף למחנה הלאומי כי גם הם לא ירשו לעצמם בחירות בפעם השלישית. הציבור של ליברמן חשב שהוא מצביע למחנה הלאומי אבל בפועל הוא לא קיבל את מה שהוא ביקש".

    תוכנית הכלכלית של ברקת לערביי ישראל: "האמריקנים מוכנים להשקיע באזור והם מאמינים שאם יהיה איכות חיים יהיה פחות טרור. אני רוצה להתמקד בערבים הנמצאים בשטח A ולפתח אזורי תעשייה כמו ברקן שנחל הצלחה גדולה וזה דרך מצויינת להגדיל את הפרנסה שלהם ואנחנו נעמיק את האחיזה בשטחי יהודה ושומרון. גם העסקים היהודים מתפתחים ושם כולם מודים שזה המודל הכי טוב. יש עוד מודל לייצר מתווה של אתרי תיירות סביב סיפורי תנ"ך כמו בבית אל סביב האתר בו יעקב חלם את חלומו המפורסם אין שם כלום היום".

    עשינו את זה בירושלים פיתחנו במעל מיליארד ש"ח השקעה בתיירות והיום ירושלים היא העיר הכי מתפתחת מבחינה תיירות בעולם".

    נעתקת המודל לעזה: "הרעיון של שילוב בתחומי הכלכלה זה אומר שיש שליטה מלאה של ישראל עם הפרדה אזרחית. בעזה אנחנו לא שולטים, אבל אפשר לייצר אזורי תעסוקה סביב עזה שייצאו מהרצועה לעבוד שם. התל"ג בישראל הוא 34 אלף דולר וערביי ישראל זה 16 אלף דולר בעזה זה 4 אלף דולר לכן אם התושבים ישתפו איתנו פעולה מצבם ישתפר. אבל המנהיגים הערבים לא אכפת להם מהעם שלהם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות