פורום המשפחות השכולות על דרישת שב"כ: "אין הבדל בין המחבלים"

    קובי פינקלר 1 Comment on פורום המשפחות השכולות על דרישת שב"כ: "אין הבדל בין המחבלים"

    שב"כ דורש מהפרקליטות הצבאית כי תורה על הרסית בית המחבל שדקר שני יהודים בעיר העתיקה לפני כחודש וגרם "רק" לפציעתם. עד היום ההוראה בצה"ל היא להרוס בית רק של מחבל שהצליח לרצוח יהודי אך אם הצליח רק לפצוע ביתו לא ייהרס. פורום המשפחות השכולות: "אנו קוראים לפרקליט הצבאי הראשי לקבל את עמדת השב"כ ולהרוס במיידי את בית המחבל על מנת לחזק את ההרתעה"

    הריסת בית מחבל. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השב"כ דורש מהפרקליטות הצבאית להרוס את בית המחבל שדקר שני יהודים בעיר העתיקה לפני כחודש ופצע את שניהם, העמדה מנוגדת למדיניות בצה"ל בה הורסים את בית המחבל רק אם רצח יהודים אבל לא פצע. בשב"כ טוענים כי העונש יגביר את ההרתעה בקרב המחבלים הפוטנציאלים ויביא לרתיה ממעשה פיגועים. בשב"כ לא הכחישו את הדרישה, בצה"ל אומרים כי הדרישה נבחנת.

    מפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות המלווה ע"י תנועת "אם תרצו" אמרו בתגובה: "הגיע הזמן ליד קשה באמת נגד הטרור. זהו שלב ראשון אך בהחלט לא אחרון במימוש חבילת ההרתעה נגד הטרור.

    אנו קוראים לפרקליט הצבאי הראשי לקבל את עמדת השב"כ ולהרוס במיידי את בית המחבל על מנת לחזק את ההרתעה. אנו לא רואים הבדל בין מחבל שהצליח במשימתו לרצוח יהודים ובין מי אשר "רק" פצע. הצעד הבא למימוש חבילת ההרתעה הוא אימוץ מסקנות ועדת השר ארדן לצמצום ההטבות להם זוכים המחבלים בבתי הכלא".

    חבר הקבינט המדיני ביטחוני ח"כ מוטי יוגב אמר בתגובה לדרישת שב"כ: "ערכי המוסר הם הבסיס לחיינו. כמי שנכח בדיוני ועדת החוץ והביטחון בסוגיא זו, שמעתי וראיתי את היועצים המשפטיים מתפתלים בעמדותיהם הלא מוסריות, המבקשות שלא להרתיע את מי שבמקרה, מבוקשו לרצוח לא עלה בידו. כנציגי העם, נמשיך להוביל עמדות מוסריות, לחיזוק חוסן העם ובעיקר להצלת חיי אזרחינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אכן, מוטי יוגב נגע בנקודה האמיתית של כל מה שמתרחש כאן. לצערנו, החינוך בארץ אינו נותן שום כלים לשפוט מהו טוב ורע. החינוך מורכב משאריות של סוציאליזם עבש, עם הפקרות מערבית, סך הכל, שלילת כל הערכים היהודיים, והערכים האנושיים הקלאסיים. של משפחה, של הורים. פוליטיקאים או שופטים, שאין להם שום תשתית ערכית משלהם, נושאים עיניהם למורי האומה, קרי העתונאים, ואת אלו, שגדלו על החממה הרקובה של הספרות והאמנות העולמית המופקרת לחלוטין, אתה שומע מטיפים מוסר בחגיגיות….