נתניהו נפגש עם היועץ: "שיתוף הפעולה עשה שינוי מהותי באזור"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו נפגש עם היועץ: "שיתוף הפעולה עשה שינוי מהותי באזור"
    פגישה בין ראש הממשלה וצוותו לפמליה הרוסית בראשות היועץ לביטחון לאומי צילום: לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת עם מזכיר המועצה לביטחון לאומי של רוסיה ניקולאי פטרושב, בלשכת רה"מ בירושלים, לקראת הוועידה ההיסטורית בעיר בין היועצים לביטחון לאומי של ארה"ב, רוסיה וישראל בכדי לדום על הסוגיות הביטחוניות האזוריות.

    רה״מ נתניהו אצר בפתח הפגישה: " ברוך הבא לישראל. תודה לך ולנשיא פוטין על ההיענות להגיע למפגש הזה בירושלים. אנחנו מודים לכם על יחסי הידידות בין רוסיה לישראל".

    עוד הוסיף נתניהו: "ואני רוצה במיוחד להודות שוב על הפעילות ההומניטרית הייחודית שלכם שעשיתם להחזיר את זכריה באומל ז״ל לקבורה פה במדינת ישראל. הצעד הזה נגע לליבותיהם של כל אזרחי ישראל. אני גם לא אשכח את הטקס המרגש שערכתם במוסקבה יחד עם הגנרל גרסימוב בהקשר להחזרתו של זכריה באומל.

    GPOGPO_8170

    ראש הממשלה הזכיר את האיום הקיומי המגיע מאיראן: "אני בטוח שגם אתם מבינים ברוסיה מהי המשמעות עבורנו של משטר שקורא להשמיד אותנו, לא רק לכבוש אותנו – להשמיד אותנו, ופועל באופן יום-יומי להשגת מטרה זו. לכן, ישראל לא תאפשר לאיראן שקוראת להשמדתנו להתבסס בגבולנו, ונעשה הכל כדי למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני. הגנה עצמית זה לקח חשוב מאוד בהיסטוריה של המאה ה-20 בוודאי עבור העם היהודי ומדינתו".

    נתניהו גילה כי עומק שיתופי הפעולה בין המדינות כבר תרם רבות לביטחון: "אני רוצה לומר בצורה הברורה ביותר ששיתוף הפעולה ברמה הביטחונית בין רוסיה לבין ישראל כבר תרם רבות לביטחון וליציבות באזורנו ועשה שינוי מהותי במצב באזור. אני מקווה שהשיח הטרילאטרלי הזה יסייע להרחבת היציבות והביטחון באזור".

    לסיום הזכיר נתניהו את ביקורו הצפוי של פוטין בישראל: "בהמשך השנה אני מצפה לארח את הנשיא פוטין בישראל כדי להניח אבן פינה לאנדרטה לזכר המצור על לנינגרד, וגם לפתוח את אירועי 75 השנה לשחרור אושוויץ".

     



    0 תגובות