עמלות נמוכות, ניהול פשוט ופריסת סניפים רחבה

    עפר גדנקן 1 Comment on עמלות נמוכות, ניהול פשוט ופריסת סניפים רחבה

    אם גם אתם רוצים חשבון בנק עם עמלות נמוכות במיוחד, חשבון ללא ריבית, כרטיס חיוב ישראכרט דיירקט לחיוב מיידי ולמשיכת מזומנים, חשבון מט"ח משתלם ונוח במיוחד ופריסה של 700 יחידות דואר ברחבי הארץ, עם שעות פתיחה נוחות וגמישות – אתם צריכים חשבון בבנק הדואר

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהיום, שווה יותר לפתוח חשבון בבנק הדואר. גם לכם נמאס לשלם ריביות ועמלות גבוהות, חשבון בבנק הדואר הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

    פתיחת חשבון בבנק הדואר מקנה לכם מגוון יתרונות: עמלות נמוכות במיוחד, חשבון ללא ריבית, כרטיס חיוב ישראכרט דיירקט לחיוב מיידי ולמשיכת מזומנים מהכספומט, חשבון מט"ח משתלם ונוח במיוחד למטבעות זרים – דולר, אירו וליש"ט, פריסה של 700 יחידות דואר ברחבי הארץ, עם שעות פתיחה נוחות וגמישות, פנקסי שיקים, ניהול פשוט ונוח המקנה שליטה בהוצאות.

    בנק הדואר מציע מגוון רחב של שירותים פיננסיים לקהל הרחב ולבעלי חשבון. בין השירותים המוצעים: תשלומי שוברים למאות מוטבים, תשלומים ישירים לחברות עסקיות, העברות כספים בארץ ובעולם, שירותי מט"ח, כרטיסים נטענים בשקלים ובמט"ח ועוד.

    בנוסף, בנק הדואר מציע מגוון שירותים כגון: העברות בנקאיות, הוראות קבע, הרשאות לחיוב חשבון, ניהול חשבון מט"ח, הפקדות ומשיכות של כספים, שיקים וכדומה. הבנק מציע גם קשת רחבה של שירותים ייחודיים ללקוח העסקי המאפשר לו לנהל את כספי העסק בקלות וביעילות. שירותים אלו ניתן לקבל בכל אחד מסניפי הדואר הפרוסים ברחבי הארץ. הסניפים בעלי שעות עבודה גמישות לאורך כל היום – המאפשרים גישה נוחה יותר ללקוחות. השירותים המגוונים הניתנים במחיר אטרקטיבי ובעלויות נמוכות מאלו הנגבות בבנקים המסחריים, הפכו את בנק הדואר לבנק אטרקטיבי ביותר לכולם.

    פתיחת חשבון בבנק הדואר מתאימה לבעלי משפחות ולצעירים כאחד. כעת, לראשונה, צעירים בני 16 יוכלו לפתוח חשבון בנק צעיר וליהנות מכל היתרונות של פתיחת חשבון בבנק הדואר

    בימים אלו החלו בבנק הדואר להשיק את כרטיס האשראי נטען לצעירים. מדובר בכרטיסים מאובטחים המאפשרים שליטה מלאה בהוצאות, ולכן מתאימים מאוד לבני נוער וצעירים המשתמשים בכרטיס הנטען כתחליף לכרטיס אשראי, כאשר הכרטיס משמש אותם לרכישות באתרים בינלאומיים באופן עצמאי וללא חשש שלהם או של הוריהם לחריגה בתקציב.

    היכנסו לאחד מסניפי הדואר הקרוב למקום מגוריכם ותיהנו גם אתם מחשבון בנק ללא ריביות ומבלי להיכנס לחריגה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואז תבקשו להצטרך למועדון 410 תושב חכם