נתניהו ובולטון בסיור בבקעת הירדן: "בכל הסכם שלום ישראל תישאר כאן"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ובולטון בסיור בבקעת הירדן: "בכל הסכם שלום ישראל תישאר כאן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהן ערך סיור ביטחוני מיוחד יחד עם היועץ לביטחון האמריקני ג'ון בולטון באזור בקעת הירדן, "בכל הסכם שלום עתידי עמדתנו תהיה שנוכחותה של ישראל כאן חייבת להימשך – למען ביטחונה של ישראל, ולמען ביטחון כולם". עוד אמר ראש הממשלה בסיור: "אנחנו נשמע את ההצעה האמריקנית באופן הוגן ופתוח. אינני יכול להבין איך הפלסטינים שללו את התוכנית לפני שאפילו שמעו מה יש בה. זו לא הדרך להתקדמות"

    נתניהו עם בולטון בסיור צילום: לע"מ
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו והיועץ לביטחון לאומי האמריקני ג׳ון בולטון סיירו הערב (ראשון) בבקעת הירדן בתצפית "גבעונית" וב"קאסר אל יהוד" וכן ערכו סיור מוסק מעל מרחב ירושלים, גדר הביטחון ובקעת הירדן.

    במסגרת הסיורים שמעו ראש הממשלה והיועץ לביטחון לאומי האמריקני סקירות ביטחוניות מפי מפקד פיקוד מרכז אלוף נדב פדן, סגן ראש המינהל האזרחי אל"מ שי קרמונה ומח"ט הבקעה אל"מ אודי צור.

    רה"מ נתניהו בסיור תצפית גבעונית בבקעת הירדן אמר: "אני שמח מאוד לארח את היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון, ואת שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, שהצטרפו אליי היום לסיור בבקעת הירדן.

    כפי שאתה יכול לראות, ג'ון, בקעת הירדן מספקת לישראל עומק וגובה אסטרטגיים מינימליים הדרושים להגנה על המדינה שלנו. הנוכחות שלנו כאן מבטיחה גם יציבות וביטחון לאזור כולו. לאלה שאומרים שכדי להגיע לשלום על ישראל לעזוב את בקעת הירדן, אני אומר: זה לא יביא שלום – זה יביא מלחמה וטרור. היינו שם כבר ואיננו רוצים להיות שם שוב".

    נישאר תמיד בבקעת הירדן: "בכל הסכם שלום עתידי עמדתנו תהיה שנוכחותה של ישראל כאן חייבת להימשך למען ביטחונה של ישראל ולמען ביטחון כולם. באופן כללי אומר, שאנחנו נשמע את ההצעה האמריקנית באופן הוגן ופתוח. אינני יכול להבין כיצד הפלסטינים שללו את התוכנית לפני שאפילו שמעו מה יש בה. זו לא הדרך להתקדמות.

    אנחנו מאמינים שהשלום קשור לביטחון ותלוי בו. נוכחותנו כאן מבטיחה את הביטחון, ובעקבותיו – מבטיחה שלום".

    "בנקודת התצפית ״גבעונית" בבקעת הירדן, ראש הממשלה נתניהו שוחח עם היועץ לביטחון לאומי בולטון על חשיבות הבקעה בשמירת הביטחון של מדינת ישראל.

    לאחר מכן, ראש הממשלה והיועץ לביטחון לאומי האמריקני קיבלו סקירה בנקודת התצפית ובאתר "קאסר אל יהוד", מפי סגן מתאם פעולות הממשלה בשטחים תא"ל (מיל') גיא גולדשטיין, על תכנית הפיתוח הסביבתית של "ארץ המנזרים", פרויקט פינוי המוקשים ופיתוח התיירות באזור.

    בסיור השתתפו גם היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל מאיר בן שבת, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.



    0 תגובות