אולמרט בריאיון: "טראמפ עם פנטזיות – הסדר רק עם שתי מדינות"

    אסתי פלד No Comments on אולמרט בריאיון: "טראמפ עם פנטזיות – הסדר רק עם שתי מדינות"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' לאחר פרסום התוכנית הכלכלית של ארה"ב לאזור בתוך עיסקת המאה | "ישנם שני עקרונות בסיסים בהסדר, מדינה פלסטינית וחילופי שטחים בלי זה מדובר בפנטזיה שאף מדינה ערבית לא תקבל" | האזינו

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר אבוד אולמרט בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על תוכנית המאה של טראמפ ופרסום התוכנית הכלכלית, בה תקבל הרשות הפלסטינית עשרות מליארדי דולרים לשיקום הכלכלה ביהודה שומרון ועזה.

    תוכנית השלום של טראמפ: "אין קשר לשלום, אין סיכוי שמישהו יראה בו תחליף או פלטפורמה להסכם. אין הסכם בלי הסדר פוליטי. זה פנטזיות. מדובר על גיוס כספים באמצעות אגרות חוב, זאת לא הקצאה ממשרד האוצר של ארה " ב, זה לא כסף זמין".

    שתח מדינות הוא הפיתרון אליבא דאולמרט: "לא יהיה הסדר שלא מבוסס על קווי 67. גם בוש וגם אובמה אמרו את אותם דברים. הסדר חייב להיות מבוסס על שתי מדינות לשני עמים".

    אין עקרונות חובים בתוכנית: "תוכנית המאה של טראמפ לא עונה על עצם הבעיה של הפלסטינים. אי אפשר להגיע להסדר עם הפלסטינים בלי שני העקרונות: מדינה פלסטינית, וחילופי שטחים".

    אין לטראמפ מחוייבות: "ארה"ב לא מתייבת להביא 50 מליאד מהקופה שלה, אלא לגייס כספים מכל העולם. הפלסטינים לא רואים בכך שום מחוייבות של טראמפ. בלי מחוייבות למדינה פלסטינית אין מדינה מוסלמית שתתמוך בזה".



    0 תגובות