הרב פרץ: "שקד תקבל את המקום השני"

    עמית דניאל 1 Comment on הרב פרץ: "שקד תקבל את המקום השני"

    יו"ר "הבית היהודי" הרב רפי פרץ אומר כי אם איילת שקד תחליט לשוב למפלגת "הבית היהודי" היא תקבל את המקום השני | וגם, משיב לטענות עו"ד איתמר בן גביר באשר לאי התפטרותו מהכנסת

    הרב פרץ צילום: גילי יערי, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר הטרי הרב רפי פרץ פנה היום (חמישי) במהלך ראיון בגלי צה"ל לשרת המשפטים לשעבר איילת שקד ואמר: "מוכן לתת לך את מספר 2 ברשימה, לא 1".

    במענה לטענת עו"ד איתמר בן גביר לפיה, הרב פרץ אינו מכבד את ההסכם שנחתם בין המפלגות, על פיו, יתפטר מיד כשיתמנה לשר, אמר הרב פרץ: "על פי חוק אם אתפטר לא אהיה שר משום שבממשלת מעבר שר חייב להיות חבר כנסת".

    כזכור, עצמה יהודית קיוותה שתכניס מועמד אחד מטעמה אל ספסלי כנסת ישראל אבל גם אחרי האיחוד ומינוי השרים, התברר שלא ניתן לעשות זאת בממשלת מעבר. עו"ד בן גביר תקף במהלך ראיון בגל"צ את יושב ראש הבית היהודי: "כשלא רוצים מתחילים תירוצים. פניתי אליו וביקשתי ממנו לפנות לייעוץ המשפטי כמו סמוטריץ' אבל הוא החליט להתעלם". בן גביר אמר כי למד את הלקח ולמושא ומתן העתידי יבוא מוכן ורמז כי יערים קשיים. "זה שיעור טוב לקראת המו"מ העתידי. אדרוש שיתייחסו אלינו כמו שצריך, אולי עוד נציג".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מפלגת הבית היהודי- מעניין אותם הכיסאות ,השליטה על יותר תחומים, יו"ש, תקציבים ואיילת שקד….
      לא מעניינת אותם המדינה…..הם יקחו ויקחו לארץ יהודה ולא ישאירו חלקה טובה ובריאה במדינה….. אם יהיה ראש ממשלה חלש ונסחט….וזה עכשיו ביבי….