ההדחה בדרך: רון קובי לא הצליח להעביר את תקציב העירייה

    איתי גדסי 2 Comment on ההדחה בדרך: רון קובי לא הצליח להעביר את תקציב העירייה

    בפעם השלישית הדחה: לאחר שלא הצליח להקים קואליציה, רון קובי ניסה בפעם השלישית והאחרונה להעביר את תקציב העירייה – ונכשל | שר הפנים אריה דרעי צפוי לפתוח בהליכי הדחת חברי המועצה וראש העיר כמתחייב בחוק, אח"כ דרעי ימנה וועדה קרואה שתנהל את ענייני העיר

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטבריה נושמים לרווחה: לאחר ישיבה ארוכה וממושכת של חברי מועצת העיר טבריה במהלכה, ראש העיר רון קובי הציג את תקציב העירייה בכדי לנסות להעביר בפעם האחרונה את תקציב העירייה, קובי נכשל והתקציב לא עבר. תשעה חברי מועצה התנגדו לתקציב, שישה תמכו. רון קובי סיים את הישיבה הארוכה באומרו כי זה "יום שחור לטבריה" וברח מהמליאה.

    משרד הפנים שלח שליח לישיבה המיוחדת, מכיוון שמדובר בעיר היחידה בארץ שעדיין לא הצליחה להעביר את תקציב העירייה מאז הבחירות לרשויות. השליח המיוחד הפציר בנוכחים להעביר את התקציב, אחרת, משרד הפנים מחוייב לפעול להדחת חברי המועצה ולאח"כ להדיח את ראש העיר רון קובי.

    לאור כישלון העברת התקציב, ראש העיר רון קובי יודח מתפקידו יחד עם חברי המועצה. שר הפנים אריה דרעי צפוי למנות וועדה קרואה שתנהל את ענייני העיר. רון קובי נראה שהבין לקראת מה הוא הולך, לאחר שלא הצליח ליצור קואליציה סביבו, לפני מספר ימים הודיע על ריצה לכנסת תחת מפלגה חדשה שהקים.

    קובי שהביא את העיר למתיחות שיא בין המגזרים בעיר, לא הצליח לייצר לעצמו בשל כך קואליציה שתנהל את העיר. רבים מחברי המועצה סלדו מדרכו הפוליטית שלא הביאה שקט ועשייה לעיר. תושבי העיר החרדים בוודאי לא יזילו דמעה על לכתו הפוליטי בטרם עת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל מאן דעביד רחמנא לטב הוא עביד!
      רון קובי נשלח על ידי שמיים להעלות בקרב כל עם ישראל את המודעות העצומה של שמירת שבת קודש.
      בזכותו, המוני אנשים שאינם דתיים שהיו שומרים שבת לסירוגין, החלו להפנים ששמירת שבת קודש היא דבר מאוד חשוב, וחייבים להוסיף השתדלויות נוספות על מנת להקפיד יותר על שמירת שבת כהלכתה.
      אחריתו של דבר יצא, שמתוך שלא לשמה בא לשמה!
      יהי רצון שגם רון קובי יחזור אל המקורות ויקפיד על שמירת השבת ממש כפי שהקיפו סבותיו הרבנים הקדושים.