נתניהו: "חסר תקדים – שתי מעצמות העל באות לישראל לדון על האזור"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "חסר תקדים – שתי מעצמות העל באות לישראל לדון על האזור"

    ראש הממשלה נאם בכנס לזכר הרוגי אלטלנה והתייחס לפסגה הכלכלית החשובה בבחריין "אנחנו מברכים עליו, של ניסיונה של ארה״ב להביא לעתיד טוב יותר, ולפתור בעיות של האזור. יהיו נוכחים בו כמובן ישראלים"

    נתניהו וטראמפ צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) בטקס האזכרה לחללי "אלטלנה" שנהרגו מאש אחיהם בקום המדינה. נתניהו שוב ודיבר על היחסים בין ישראל למדינות ערב ההולכים ונרקמים ולאט לאט יוצאים לאור העולם, "באור ובסתר אנחנו מקיימים מגעים עם מנהיגים רבים של העולם הערבי ויש קשרים ענפים בין מדינת ישראל למדינות ערב, עם רוב המדינות הערביות".

    ראש הממשלה התייחס לכנס החשוב שמובילה ארה"ב בבחריין: "בקרוב מאוד יתקיים בבחריין כנס חשוב, שאנחנו מברכים עליו, של ניסיונה של ארה״ב להביא לעתיד טוב יותר, ולפתור בעיות של האזור. יהיו נוכחים בו כמובן ישראלים".

    השיאים המדיניים נמשכים: "בתחילת השבוע הבא, יתקיים בירושלים מפגש היסטורי חסר תקדים. מפגש של היועצים לביטחון לאומי של ארה״ב רוסיה וישראל. זוהי פסגה חשובה ביותר להבטחת היציבות במזרח התיכון בזמנים סוערים ורוגשים".

    עוד הוסיף נתניהו: "יש דבר חשוב במפגש המשולש הזה, של שתי מעצמות העל במדינת ישראל, כדי להעיד אלף עדויות על מעמדה הבינלאומי של מדינת ישראל היום בין האומות".



    0 תגובות