אייכלר לסמוטריץ': "עליך לנער את החלודה מהתחבורה הציבורית"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר לסמוטריץ': "עליך לנער את החלודה מהתחבורה הציבורית"

    ח"כ ישראל אייכלר בירך את שר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ' על כניסתו לתפקיד והסביר את המהפך האפשרי גם בזמן ממשלת מעבר: "בניגוד לרפורמות אחרות, להן נצרכות החלטות מסודרות ותוספות תקציב, מה שאי אפשר כמובן לקבל בתקופת ממשלת מעבר, כאן אין צורך בתקציב נוסף ובבירוקרטיה מיותרת"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החילופים במשרד התחבורה בו נכנס שר התחבורה החדש סצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין) במקומו של שר החוץ ישראל כץ (הליכוד) פונה ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אל השר החדש בעקבות החילופי גברי במשרד התחבורה וביקש ממנו לפעול ביעילות כדי לפתור את בעיית התחבורה הציבורית.

    "ברכות מקרב לב על התפקיד החשוב" פתח ח"כ הרב אייכלר, "נכנסת למשרד מורכב וחיוני כל כך כמו משרד התחבורה השולט דה פקטו על אורח חייהם של כל אזרחי הארץ.

    מההיכרות עם פעילותך המבורכת מאז נכנסת לזירה הציבורית, אני סמוך ובטוח כי תעשה תפקידך נאמנה לטובת כלל התושבים. משמיים נשלחת כדי לנער את המערכת החלודה והחורקת של התחבורה הציבורית.

    אייכלר תיאר את הסבל שעוברים משתמשי התחבורה הציבורית: "רבבות אנשים מתענים כל שעה תחת גלגלי הביורוקרטיה המשתקת את התח"צ. קשישים, נשים וילדים מחכים שעות בחום ובקור בתחנות. "תוחלת ממושכה מחלת לב". זו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. עליך מוטלת כעת החובה לטפל בה בדחיפות וביעילות".

    ח"כ הרב אייכלר הסביר כי "בניגוד לרפורמות אחרות, להן נצרכות החלטות מסודרות ותוספות תקציב, מה שאי אפשר כמובן לקבל בתקופת ממשלת מעבר, כאן אין צורך בתקציב נוסף ובבירוקרטיה מיותרת. כל מה שצריך כדי לפתור את בעיית התחבורה הוא לחלק ביושר את עומס הקווים ולהקל על העומסים בתחנות. זה הזמן, רגע לפני ימי הסליחות והחגים, לתגבר את מערכת הקווים לכותל המערבי, ולהרחיב את שעות הפעילות אל תוך הלילה בכל ימות השבוע".



    0 תגובות