שביעות רצון גבוהה בקרב יולדות

    עפר גדנקן No Comments on שביעות רצון גבוהה בקרב יולדות

    המרכז הרפואי שיבא – תל השומר מציע מעטפת תנאים מושלמת עבור ציבור הנשים והיולדות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שביעות רצון של יולדת מחוויית הלידה נמדדת במספר פרמטרים אשר לכל אחד מהם חשיבות בפני עצמו, וביחד הם יוצרים את החוויה הכוללת. אין ספק שכל יולדות מעוניינת שיקשיבו לצרכיה באופן המיטבי ובמקביל גם לזכות בטיפול רפואי ברמה המקצועית ביותר.

    המרכז הרפואי שיבא – תל השומר מציע מעטפת תנאים מושלמת עבור ציבור הנשים והיולדות, הכוללת הקשבה ויחס אישי וחם של צוות המיילדות, הסיעוד והרופאים, השתדלות לתת לכל אחת את מלא תשומת הלב לה היא זקוקה ובעיקר מענה לצרכים הספציפיים, הבקשות והשאלות, וכל זאת מתוך אחריות מקצועית להעניק טיפול הרפואי ברמה הגבוהה ביותר.

    "לצד היותנו מובילים מבחינה רפואית – מקצועית" אומרת ד"ר רקפת יואלי – סגנית מנהל מחלקת high risk בשיבא – תל השומר, "חשוב לנו מאד לראות כל אחת כאינדיבידואל ולהיות שם בשבילה עד הסוף עם כל מה שזה כולל. תחושת השליחות שלנו היא עצומה ולכן אנחנו הרופאים, מעבר להתייחסות המקצועית, עושים את הכל על מנת לתת לאשה את החוויה הטובה ביותר, ולא משנה איזה תהליך רפואי היא עוברת. הנחת שלנו היא כשאנחנו שומעים בלי סוף תגובות מרוצות של הנשים ופידבקים חמים שלהן ושל בני משפחותיהן".

    גם מבחינת התאמה לנשים ויולדות שומרות תורה ומצוות עבר המרכז הרפואי שיבא תל השומר מהפך של ממש, בשנים האחרונות. כיום יכולה היולדת הדתית והחרדית ליהנות מתנאים של שבת כהלכתה, מאוכל טרי, משובח ומגוון בכשרות בד"צ עדה חרדית וכן ממענה הלכתי שוטף בכל סוגיה הלכתית רפואית באמצעות המוקד ההלכתי בראשות הרה"ג ר צבי פורת שליט"א, המוקד הלכתי המוטמע בתוך מערכת המרכז הרפואי ומעניק פתרון חשוב במקרים בהם יש צורך בהתייעצות רפואית הלכתית. המוקד גם משתף פעולה עם בתי הדין השונים, רבנים ומוצ"ים מכל החוגים והקהילות וניתן להיעזר בו בכל עניין ובכל זמן בטלפון 03-5307819

    בנוסף, מתאמת קהילה מיוחדת עומדת לרשות הציבור וניתן לפנות אליה בכל עניין ושאלה. אף בענייני סיורים וקורסי הכנה ללידה. הקורס הקרוב יתקיים בי"ח בתמוז. לכל המעוניינות יש להירשם מראש במספר הטלפון 052-666-7991 או – 03-530-7996



    0 תגובות