קדושת תפילין • המנכ"לים בראיון על המיזם העולמי

    אסתי פלד 3 Comment on קדושת תפילין • המנכ"לים בראיון על המיזם העולמי

    מנכ"ל קול חי אבי רוזן ומנכ"ל אופטיקה הלפרין בריאיון משותף ל'מהדורה המרכזית' על המיזם החדש שמכה גלים בציבור החרדי "עם תפילין, מתפללים" | יעקב הלפרין: "אבא ז"ל (רבי רפאל) קרא לי לפני הבר מצווה ואמר לי: אצלנו במשפחה מדור לדור אבא מבקש בתקיעת כף מבנו כי לא ידבר בזמן שהתפילין על ראשו" | האזינו

    היוזם. יעקב הלפרין
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם תפילין, מתפללים: המיזם העולמי החדש של קול חי ואופטיקה הלפרין יצא לדרך רק אתמול (ראשון) וכבר מכה גלים בעולם החרדי. במסגרת המיזם – כל מי שמגיע לסניפי אופטיקה הלפרין וחותם שמקבל על עצמו לא לדבר כל זמן שהוא עם תפילין במשך שנה, ולוא מילה אחת, זכאי לקבל מסגרת משקפיים בחינם (מכל המגוון בחנות עד שווי 400 ש"ח). גם אם המתחייב אינו מרכיב משקפיים, הוא יוכל לתת לבן משפחה קרוב את הזכות לקבל מסגרת בחינם.

    במהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, התראיינו הערב מנכ"ל קול חי אבי רוזן יחד עם יעקב הלפרין, המנכ"ל והבעלים של אופטיקה הלפרין – שסיפרו על המיזם הענק אותו מוביל מנחם טוקר בתוכניתו זמן אויר ולאורך כל שידורי קול חי.

    "בעקבות מיזם החיזוק הקודם שקיימנו בקול חי – 'בבית הכנסת לא מדברים', פנה אלינו ידידי יעקב הלפרין והציע לעשות מיזם דומה בנושא קדושת התפילין. מיד אמרתי לו – זו השליחות שלנו", כך סיפר אבי רוזן שהודה להלפרין על ההזדמנות והזכות והוסיף: "הזכויות של המיזם הזה יהיו לשנים רבות, הרבה אחרי שהוא יסתיים. יהיו רבים שגם אם בפועל לא יגיעו לקחת את המסגרת, הרי שבפועל יזהרו ויישמרו בקדושת התפילן ולא רק לשנת ההתחייבות".

    יעקב הלפרין סיפר בהתרגשות על מה שהוביל אותו לרעיון למיזם: "אבא ז"ל (רבי רפאל) קרא לי לפני הבר מצווה ואמר לי: אצלנו במשפחה מדור לדור אבא מבקש בתקיעת כף מבנו כי לא ידבר בזמן שהתפילין על ראשו ואני התחייבתי וכך גם כל בני משפחתנו מקבלים על עצמם. בשנים האחרונות רואים אנשים עם תפילין על הראש, מדברים, עונים לטלפון ועוסקים בענייני חולין ולכן חשבנו על רעיון חיזוק".

    בראיון המשותף צויין הביקור של יעקב הלפרין בביתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי, ששמע על פרטי המיזם המשותף עם קול חי מנחם טוקר ואמר ש"זה דבר גדול" ובירך את כל המשתתפים.

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה דבר גדול אני מציע לאבי רוזן לחזור לשר את תוכניתו שהיה בעבר חי חזק שבעברו היה שדרן דגול
      אפשר לא רק לייזום ולדבר דיבורים כמו חול ,אפשר להיות שדרן ולא רק מנכ"ל ! עם בצלאל קאהן מנכ"ל התוכניות ברדיו הוא גם שדרן בבוקר ולעיתים גם במהדורה המרכזית ! אבי תחזור לשדר ואני מבטיח לך שאני יקשיב לך ! תפילין זה דבר גדול אבל רק תחזור לשדר את תוכניתך היפה חי חזק שהיה לפני עשר שנים אני זוכר ! אני בטוח שאם תחזור לשדר ,הרבה יקשיבו לך בעז"ה בלי נדר
      אני הראשן שמתחייב פה מעל במה זו להקשיב לך אי"ה

      1. מה זה משנה גם ארבע מאות שקל זה חיסכון הרי אין לך מה לעשות עם עדשות בלי מסגרת