במערכת הפוליטית מברכים: נתניהו: "השותפות תימשך לאחר הבחירות"

    איתי גדסי No Comments on במערכת הפוליטית מברכים: נתניהו: "השותפות תימשך לאחר הבחירות"

    מסתבר כי בצלאל סמוטריץ' היה אמור לקבל תיק נוסף על משרד התחבורה, אך וויתורו האצילי לאורי אריאל שישאר במשרד החקלאות מנע ממנו את התיק הנוסף | במערכת הפוליטית מברכים על מינוי השרים מנגד היו כאלה שנכנסו לפאניקה מלאכותית

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המינויים הצפויים של הרב רפי פרץ כשר החינוך ובצלאל סמוטריץ' כשר התחבורה, מסתבר כי היה כאן מעשה אצילי מצידו של סמוטריץ' שוויתר על תיק נוסף שיכל לקבל בכדי שחבירו אורי אריאל יישאר בתפקידו כשר החקלאות. במערכת הפוליטית מברכים ברובם על המינויים החדשים והזמניים, ראש הממשלה בהודעתו רמז כי בהינתן הדבר השרים יישארו בתפקידים אלו גם לאחר הבחירות.

    ראש הממשלה התייחס למינויים החדשים היום (שני) במשרדי החינוך והתחבורה: "מיניתי את הרב רפי פרץ לתפקיד שר החינוך ואת ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ לתפקיד שר התחבורה. שמחתי לקבל את תמיכתם בי ובליכוד. השותפות העמוקה והאיתנה של הליכוד בראשותי עם הציונות הדתית ו״איחוד מפלגות הימין״ תימשך במהלך מערכת הבחירות ולאחריה".

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן בירך על המינויים: "‏ברכות לחבריי הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' על מינויים לתפקידי שר החינוך ושר התחבורה. שהקב"ה ישלח ברכה והצלחה במעשי ידיכם. היו שליחים נאמנים לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל."

    ח"כ מוטי יוגב בירך את הרב רפי פרץ ואת בצלאל סמוטריץ על היבחרם לשרים: לחבריי, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, שר החינוך, יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ, שר התחבורה לכל אחד מכם נאה לברך: "יחי אל דגול מרבבה, באהבה וברוב חיבה, ש-די יברך אותו וישמור בו ובצאתו כל העם יוצאים לקראתכם, ויאמרו לו: ברוך בואכם". רק חזקו ואמצו, יהי ה' עמכם.

    ח"כ אופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי): "מברך את חברי בצלאל סמוטריץ' ואת הרב רפי פרץ על מינויים לשרי התחבורה והחינוך, והצטרפותם לקבינט המדיני-ביטחוני. מדובר במינויים ראויים וטובים ונותר רק לאחל להם בהצלחה."

    והיו גם כאלה שלא בירכו אלה נכנסו לפאניקה מלאכותית כנראה. חה"כ עופר כסיף, חד"ש – תע"ל, הגיב למינוי של פרץ וסמוטריץ': "מינוי משיחי הגזענות פרץ וסמוטריץ' לשרים הוא עוד שלב בהידרדרות של ישראל לתיאוקרטיה פשיסטית. פרץ יחנך לטרנספר וסמוטריץ' ידאג לאוטובוסים".

    גם חבירו איימן עודה לא ביזבז זמן וכת לאחר המינוי: "‏ברכות לשר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ'. מקווה שלא יתאכזב כשיגלה שאי אפשר לסלול כביש חזרה לימי הביניים".



    0 תגובות