ישיר ללאס וגאס

    עפר גדנקן No Comments on ישיר ללאס וגאס

    אל על השיקה את הטיסות הישירות ללאס וגאס בארה"ב

    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על השיקו ביום שישי את קו הטיסות הישירות ללאס וגאס בארה"ב. טיסת הבכורה של אל על מתל אביב ללאס וגאס (021LY) בוצעה במטוס הדרימליינר "חיפה", שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לאס וגאס וסן פרנסיסקו. עם השקת הטיסות ליעד החדש תפעיל אל על טיסות ישירות לשמונה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק (JFK ו-EWR), טורונטו, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ולאס וגאס.

    לפני ההמראה של טיסת הבכורה, התקיים בשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט בהשתתפות גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, Aryeh Lightstone, יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל והנהלת אל על, ביניהם: נעם דורון סמנכ"ל המבצעים, יהודית גריסרו סמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל, אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות, דגנית פלטי סמנכ"לית כספים ויוסי ברזני סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על.

    גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על אמר: "אני נרגש להשיק את הקו החדש של החברה ללאס וגאס, חודש בלבד לאחר השקת הקו לסן פרנסיסקו ושבועיים לאחר ההכרזה על פתיחת קו טיסות ישיר לטוקיו. טיסות ישירות ללאס וגאס בימי שישי וחזרה ארצה במוצאי שבת אטרקטיביות ביותר. מדובר בנתיב מספר 8 של אל על לצפון אמריקה, כאשר בהמשך נשיק סדרת טיסות במהלך הקיץ לאורלנדו ובשנה הבאה קו חדש לשיקגו."

    Aryeh Lightstoneיועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל ציין כי: "זוהי תקוותנו כי האנשים שיטוסו לאס וגאס, יביאו עימם הזדמנויות עסקיות והצלחה לשתי המדינות הגדולות שלנו ויחזקו את הקשר בינינו. יותר מכל, מערכת היחסים בין ארה"ב לישראל מבוססת על אנשים. טיסה זו ללאס וגאס, כמו כל טיסה של אל על ליבשת  אמריקה וממנה, מתחזק את מערכת היחסים המיוחדת שלנו. טיסה ישירה מישראל ללאס וגאס היא פשוט הגיונית. שני המקומות מלאים באופטימיות, תקווה ויצירתיות. אני בטוח כי טיסה תשמש לטיפוח המאפיינים הייחודיים של שני המקומות המיוחדים האלה."

    במסגרת הטיסות החדשות ללאס וגאס ארה"ב, אל על תציע טיסה שבועית במטוסי הדרימליינר החדשים, אשר תציע 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. הטיסה תמריא מנתב"ג בימי שישי, 07:00 ותנחת בלאס וגאס כעבור כ-14:15 שעות ביום שישי בשעה -11:15 בבוקר (זמן מקומי). טיסת החזרה מלאס וגאס תצא במוצ"ש בשעה 22:45  (זמן מקומי) ותנחת בנתב"ג כעבור כ-13:30 שעות, ביום ראשון בשעה 22:15.



    0 תגובות