טרור ההצתות: שלושה פלסטינים שניסו להצית שדות נתפסו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טרור ההצתות: שלושה פלסטינים שניסו להצית שדות נתפסו

    לוחמי מג"ב במילואים הבחינו בערב יום שלישי בשבוע שעבר בשלושה פלסטינים שהציתו מספר מוקדים של צמחייה יבשה בסמוך לגדר הביטחון שבאזור שייח' סעד שבמרחב בנימין. בפעילות מהירה של הלוחמים והתצפיות הממוקמות בגזרה חצו הכוחות את הגדר לשטח הפלסטיני ולאחר מרדף רגלי הצליחו לעצור את אחד הנאשמים. אל מקום השריפה הוזעקו כוחות כיבוי שהצליחו להשתלט על האש …

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי מג"ב במילואים הבחינו בערב יום שלישי בשבוע שעבר בשלושה פלסטינים שהציתו מספר מוקדים של צמחייה יבשה בסמוך לגדר הביטחון שבאזור שייח' סעד שבמרחב בנימין. בפעילות מהירה של הלוחמים והתצפיות הממוקמות בגזרה חצו הכוחות את הגדר לשטח הפלסטיני ולאחר מרדף רגלי הצליחו לעצור את אחד הנאשמים.

    אל מקום השריפה הוזעקו כוחות כיבוי שהצליחו להשתלט על האש ולכבותה.

    הנאשם, תושב שייח' סעד בן 22 הועבר לחקירה במשמר הגבול ולמחרת מעצרו פשטו כוחות רבים של מג"ב בשיתוף חטמ"ר בנימין לכפר הפלסטיני שייח' סעד, שם איתרו את בתיהם של 2 הנאשמים הנוספים, איתרו אותם וביצעו את מעצרם.

    היום כאמור הוגש כתב אישום נגד 3 הנאשמים, תושבי שייח' סעד בשנות ה- 20 לחייהם בבית המשפט הצבאי עופר.

    מכתב האישום עולה שהשלושה נפגשו כמאה מטרים מגדר הביטחון ובעזרת מצית ניסו להצית שדה קוצים. הקוצים החלו לעלות באש וכבו. השלושה ניסו להציתם בשנית ושוב הם כבו. בניסיון השלישי הצליחו החשודים להצית את הקוצים ולאחר מכן עזבו את המקום.

    על פי כתב האישום עולה שהאש התלקחה והתגברה עד שהגיעו כוחות הכיבוי שכיבו אותה כ- 30 מטרים מהגדר.

    מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל תמשיך לפעול במהירות ובנחישות מול כל ניסיון הצתה שעלול להוביל לפגיעה ברכוש ובנפש. עם הגשת כתב האישום ברור שתגובתם המהירה של הלוחמים שהביאו למעצר הנאשמים ולכיבוי השריפה מנעה אירוע גדול הרבה יותר.

    קרדיט צילום: דוברות המשטרה.



    0 תגובות