טרור ההצתות בשומרון: "לא נסכים להפוך לעזה 2"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on טרור ההצתות בשומרון: "לא נסכים להפוך לעזה 2"

    בסמוך ליישוב אלון מורה בשומרון, פרצה שריפת חורש גדולה תושבי היישוב וכבאית היישוב מנסים להשתלט על השריפה שככל הנראה החלה בהצתה | יוסי דגן: "אין דבר עצוב יותר מלראות את אדמתנו נשרפת. ואנחנו לא מתכוונים לעמוד מהצד ולהמשיך להביט בשנים של עבודה קשה בחקלאות ובכלל יורדות לטמיון"

    שריפה • אילוסטרציה צילום: יהודה פרץ \ קק"ל
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל טרור ההצתות ממשיך להכות בשומרון: שריפה משתוללת סמוך לאלון מורה. חשד להצתה הדליקה בקרבת בתי תושבים צפונית לאלון מורה וכבר כילתה אלפי דונמים של חקלאות ומרעה. צוות כבאית יצהר ומתנדבים מהיישוב נאבקים בשריפה המתרחשת כעת בחטיבת שומרון.

    קרדיט צילום: צוות כיבוי יצהר.

    צילום: יהודה פרץ \ קק"ל

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "לצערי נראה שטרור ההצתות התפשט מעוטף עזה לשומרון. אנחנו דורשים מכוחות הצבא השב"כ והמשטרה, להדרש לדבר הזה ללכוד את המציתים ואני קורא לבית המחוקקים להחמיר את הענישה על הצתה כך שהדבר הזה יהפוך ללא משתלם בשום צורה. אין דבר עצוב יותר מלראות את אדמתנו נשרפת. ואנחנו לא מתכוונים לעמוד מהצד ולהמשיך להביט בשנים של עבודה קשה בחקלאות ובכלל יורדות לטמיון".

    עוד הוסיף: "לא נסכים שהשומרון יהפוך לעוטף עזה 2. הדרישה היא להקים יחידה מיוחדת שתעסוק בלכידת מחבלי ההצתות, כפי שידעו להקים יחידה שעוסקת באירועי תג מחיר המדינה יכולה וחייבת להקים יחידה כזו לפני שלא תשאר אדמה לא חרוכה ביוש".

    צילום: יהודה פרץ \ קק"ל



    0 תגובות