נס גדול: הקורה שבלמה את הפגיעה והשבת החופשית

    שלמה ריזל No Comments on נס גדול: הקורה שבלמה את הפגיעה והשבת החופשית

    תלמידי ישיבת ההסדר "לב לדעת" שנפגעה מהרקטה, יצאו שעות ספורות לפני לשבת חופשית ולכן מבנה הישיבה היה יחסית ריק בנוסף הקורה שבולטת מחוץ למבנה הישיבה מנעה את חדירת הרקטה לישיבה | ח"כ גבי אשכנזי תוקף את ראש הממשלה: "שוב ירי בדרום. בלונים שורפים שדות, רקטות הורסות בתים. נתניהו. ימין. חזק" | צפו ברגע פגיעת הרקטה

    צילום: מנדי ריזל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנס הגדול שהתרחש הערב (חמישי) בהתקפה הנפשעת של חמאס על שדרות, תלמידי ישיבת ההסדר "לב לדעת" יצאו רוב התלמידים מספר שעות לפני הפגיעה לשבת חופשית הביתה ובעקבות כך מבנה הישיבה היה יחסית ריק בזמן הפגיעה. בנוסף הרקטה פגעה בדיוק בקורה שבולטת מחוץ למבנה ובכך מעה את חדירה לתוך מבנה הישיבה ופגיעה בתלמידים ששהו בתוך המבנה.

    בזירת האירוע הערב, שוטרי וחבלני משטרת ישראל סיימו את הטיפול בזירת נפילת הרקטה בשדרות בה נגרם נזק למבנה, ב"ה ללא נפגעים בנפש. חבלני המשטרה שטיפלו בזירה וידאו כי לא קיימת סכנה נוספת בשיירי הרקטה ולאחר בדיקתם המדוקדקת אפשרו את המשך טיפול שאר הגורמים.

    ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בתגובה לרקטה שפגעה הערב במבנה בעיר: "המצב כמו שהוא לא יכול להימשך. כפי שאמרתי בעבר רק מבצע צבאי יביא שקט לאזור שלנו. הניה וסינוואר הם בני מוות וישראל צריכה לפגוע בהם ראשונים. תושבי שדרות ועוטף עזה היקרים זכאים לגדל את ילדיהם בשקט ובשגרה כמו כלל תושבי המדינה. אנחנו נמשיך לפתח את העיר ולהתברך באלפי משפחות חדשות – הטרור לא ינצח אותנו".

    ח"כ גבי אשכנזי תקף את ראש הממשלה ואיבוד ההרתעה מול חמאס: "שוב ירי בדרום. בלונים שורפים שדות, רקטות הורסות בתים. נתניהו. ימין. חזק".

    צפו ברגע הפגיעה כפי שנקלטה במצלמות האבטחה:

    צילום: מנדי ריזל

     



    0 תגובות