הסלמה בדרום: רקטה פגע במבנה בשדרות

    קובי פינקלר No Comments on הסלמה בדרום: רקטה פגע במבנה בשדרות

    רקטה שוגקה מעזה לפני זמן קצר ופגעה פגיעה ישירה במבנה ישיבת ההסדר לב לדעת בעיר שדרות | בחסדי שמיים לא היו נפגעים. נזק נגרם למבנה | המתיחות בין ישראל לאיראן נמצאת בשיא של כל הזמנים. איראן מנסה להוציא פיגועים כנגד ישראל ושאר מדינות האזור

    הפגיעה בישיבה צילום: מנדי ריזל
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסלמה: לפני זמן קצר רקטה פגעה פגיעה ישירה במבנה של ישיבת 'לב לדעת' בסמוך לבית חב"ד בעיר שדרות. בחסדי שמיים לא היו נפגעים מהרקטה. נגרם נזק למבנה. ראש עיריית שדרות בדרכו למקום. צוותי העירייה ערוכים בחמ"ל.

    מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על אזעקת צבע אדום בעיר שדרות וביישוב איבים, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

    יש לציין, כי בימים האחרונים גוברת המתיחות לשיא בין איראן למדינות האזור וישראל. רק הבוקר הוציאה איראן פיגוע כנגד 2 מיכליות נפט שיצאו מסעודיה. החות'ים הנמנים על הכוחות האיראנים שיגרו טיל לעבר שדה תעופה בסעודיה ופצעו 26 בני אדם. לא מן הנמנע כי איראן מעוניינת להכניס את ישראל לתוך מעגל האש במזרח התיכון.

    WhatsApp Image 2019-06-13 at 21.05.47

    מהמשטרה נמסר: לפני מספר דקות, נפילת רקטה בעיר שדרות. על פי דיווח מהמקום אין נפגעים ונגרם נזק למבנה. כוחות משטרה במקום, סורקים את המבנה ובמקביל חבלנים מטפלים בפריט שנפל. מהמשטרה קוראים לאזרחים סקרנים שלא להגיע לזירה ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. זכרו, משמעת אזרחית מצילת חיים.

    photo_2019-06-13_21-30-39 photo_2019-06-13_21-30-59

    צפו בפגיעה בישיבה: החדשות החמות.

    צילום: מנדי ריזל


    0 תגובות