ניסנקורן בריאיון: "יכולים ללכת עם החרדים לאורך שנים רבות"

אסתי פלד No Comments on ניסנקורן בריאיון: "יכולים ללכת עם החרדים לאורך שנים רבות"

יו"ר סיעת 'כחול לבן' ח"כ אבי ניסקורן בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | על יחסי כחול לבן והציבור החרדי: "יכולים ללכת ביחד לאורך שנים רבות" | הפקת לקחים: "לא נתעסק בביבי" | על התקשורת החרדית: "מעמיקה יותר" | חוק הגיוס: "אפשר להגיע להסדרים גם בנושא השוויון בנטל" | האזינו

אבי ניסקורן צילום: פלאש 90
21:50
23.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת 'כחול לבן' אבי ניסנקורן התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על יחסי כחול לבן והחרדים, "מתנגד לאמירות פוגעניות". על הריאיונות בקול חי: "מעמיקים יותר מהתקשורת הכללית".

הגננות החרדיות על הפרק: "סיעת כחול לבן תתייצב ביום ראשון בועדת הכספים לצד הגננות החרדיות, ותלחם על שיוון בין החינוך המיוחד הכללי לחינוך המיוחד החרדי. הגננות בחינוך המיוחד עובדות מהלב עם מסירות נפש, העוול הזה יפסק".

שת"פ עם גפני: "אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם ח"כ גפני, ורואה כמה הוא פועל למען כלל החברה הישראלית".

יחסי כחול לבן והחרדים: "כנציג סיעת כחול לבן אני מתנגד לכל הסתה או אמירות פוגעניות נגד הציבור החרדי, אנחנו יכולים ללכת ביחד לאורך שנים רבות, ולהגיע להסדרים גם על הנושא העקרוני מבחינתנו – השיויון בנטל".

לא נתעסק יותר בביבי: "הפקת הלקחים שלנו היא: לא לסגור דלתות בפני שום מפלגה, ולדבר על הנשואים החשובים למדינת ישראל, בריאות, רווחה, חינוך ועוד. לא נחזור לעסוק רק בביבי. התקשורת מחפשת את הצהוב והפכה אותנו למפלגה שכל מה שמעניין אותה זה ביבי".

על התקשורת החרדית: "למדתי שראיון בכלי תקשורת חרדי הוא מעמיק וענייני, לא עוסקים בצהוב, ולא ברכילות. זה מלמד הרבה על הציבור החרדי. לא ידעתי את זה עד החודשים האחרונים".

האזינו לריאיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות