תכירו את היעד לחופשה הקרובה שלכם!

    עפר גדנקן 1 Comment on תכירו את היעד לחופשה הקרובה שלכם!
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "נסענו עשרות פעמים לחו"ל, אך כששהינו בחופשה בפראג, הרגשנו שזה היעד המועדף עלינו"… "לאחר שחרשנו כמעט את כל אירופה – פראג זה המקום אליו נחזור גם פעמיים ושלושה"… "זו החופשה הראשונה שלנו בחו"ל, אבל מצידנו נחזור לשם גם בשנה הבאה"…

    המיקום: מלון 'קינג דיויד' נמצא במרכזה של העיר פראג, בין אתריה ההיסטוריים המרתקים לבין מרכזי הקניות הרבים והאטרקטיביים שלה. גם מיקומה הנח והמרכזי של פראג בתוך אירופה ומזג האוויר הנעים במיוחד בה – מעניק לה עדיפות על פני אזורים אחרים.

    האירוח: החיבור בין 'מרגליות' לבין מלון הפאר 'קינג דיויד' בפראג יוצר את החופשה המושלמת: אירוח אקסקלוסיבי מהודר ברמת חמישה כוכבי דלקס, צוות אדיב ומיומן, שף מקצוען שיהפוך לכם כל ארוחה לחוויה קולינארית עשירה בטעמים, ספא מפנק לשעות של רגיעה אמיתית,

    הכשרות: המלון בבעלות יהודית ומחזיק בכשרות מהודרת במשך כל השנה. בנוסף תיהנו ממניינים מסודרים בבית הכנסת שבתוך המלון ממש, מחדר שיעורים ומקווה פנימי.

    הטיולים: האורחים של מרגליות נהנים בכל יום מטיולים באוטובוסים מפוארים ובהדרכה צמודה לאתרים המעניינים ביותר בפראג ובסביבתה.

    'מרגליות תיירות ונופש' מגישים לכם על מגש של זהב את החופשה הטובה ביותר באירופה. החשיבה על כל פרט, הפינוקים והאקסטרות שמקבלים הנופשים של מרגליות במלון 'קינג דיויד', הם אלו שעושים את החופשה שלכם למושלמת. זו הסיבה, שאלפי נופשים מתוך ציבור שומרי התורה והמצוות, היודעים לזהות ולהעריך איכות – מעדיפים לנפוש בפראג רק עם מרגליות תיירות ונופש!

    למהירי החלטה – מחירים מיוחדים ליוצאים בתאריך כ"א סיוון – 24.6.19

    לחופשת הקיץ הקסומה שלכם בפראג חייגו למרגליות תיירות ונופש: 02-6665555



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין חולק אחלה מלון