- רדיו קול חי - -

אייכלר תקף בחריפות את ליברמן: "זומם להקים ממשלת כפייה חילונית""

בנאום שנשא היום (רביעי) בבמליאת הכנסת תקף ח"כ ישראל את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "בכל מקום יש אנשים טובים ויש אנשים רעים" אמר ח"כ אייכלר. "מי שנכנס לבית חולים, רואה את הרופאים המסורים שניגשים לחולים בסבר פנים יפות ומאחלים בוקר טוב. ויש גם כאלו שלא אכפת להם מהחולה וכל מה שחשוב להם זו הקריירה שלהם. אבל הם מועטים. מי שבולט בבית החולים הוא דווקא האדם הטוב. הוא הפופולרי.

"גם בכנסת יש אנשים טובים ויש אנשים רעים. יש כאלו שבאים לפה לעשות טוב, לפי דעתם ולפי השקפת עולמם. ויש אנשים רעים שכל מטרתם לעשות רעש ומלחמה. גם בתקשורת יש אנשים רעים שנותנים במה רק למי שיוצר רעש ומהומה. על דברים טובים יספרו בקושי בעמוד חמש עשרה. מי שרוצה לבלוט – צריך להיות רע".

ח"כ אייכלר הזכיר: "איווט ליברמן בעבר קיבל חמישה עשר מנדטים, הפעם הוא החליט שהוא יהיה רע כדי לעבור את אחוז החסימה. הוא הצטרף לרעים והכריז מלחמה. יחד הם יוצרים מצב חירום בין יהודים ליהודים. הם אומרים וזוממים בגלוי להקים ממשלת כפיה חילונית. הוא חובר לשמאל ורוצה להקים אתו יחד ממשלה בלי נתניהו ובעיקר בלי חרדים".

בסיום דבריו אמר: "לאנשים הרעים אני אומר, אתם לא תצליחו להדיר חצי מיליון בוחרי ש"ס ויהדות התורה ועוד מיליון וחצי אנשים דתיים ומסורתיים. אתם לא תצליחו ליצור דה לגיטימציה להלכה וליהדות החרדית. "ומצעדנו עוד ירעים אנחנו פה". אמר ח"כ הרב ישראל אייכלר.