- רדיו קול חי - -

גפני בריאיון: "מתנגד לביטוח לאברכים כל עוד לא יהיה תוספת לתקציב"

ח"כ ויו"ר וועדת הכספים משה גפני מראשי יהדות התורה בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בצל הסערה על ביטוח לאברכים שמקדם במרץ סגן שר האוצר איציק כהן והמלחמה הפוליטית מול אביגדור ליברמן שמנסה לרוץ על טיקט אויב החרדים.

בתחילת הריאיון גפני תקף את ליברמן על התנהגותו הפוליטית: "ליברמן הוא פרזיט שחי על חשבון אחרים, הוא מעולם לא עשה חוק למען אזרחי ישראל, ניצח ברשויות המקומיות בירושלים בחיפה ובצפת עם קהל שלנו, כשהוא לא הביא מצביע אחד. הוא רק יודע להפציץ את גשר אסואן לחסל את הניא ב 48 שעות, למוטט את החמס, והכל רק בדיבורים. זה פרזיט".

לא ניתן לו להפוך לאויב הדת: "ליברמן שונה מלפיד. עם לפיד לא נשב בממשלה. אנחנו יודעים מיהו, ומהם דעותיו. אולי ליברמן יותר גרוע כי אין לו בכלל עמדה יציבה בשום נושא, אבל אסור לנו לתת לו את התענוג הזה שנהפוך אותו לאויב של הדת".

ביטוח לאברכים: "אני מתנגד לביטוח לאברכים עד שלא תהיה תוספת תקציב לישיבות. חבל שהנושא הזה לא הובא בכלל לדיון בין המפלגות הדתיות. ישר מתלהמים ותוקפים והופכים את כל העניין להשמצות אישיות. אני לא מדבר על איש, אני קורא לנהל על הדבר הזה דיון רציני".

תקציב החינוך: "בראש סדר העדיפויות שלנו – זה תקציב החינוך המיוחד החרדי, ושכר הגננות. זה בראש".

האזינו לשיחה המלאה:

צילום: פלאש 90