אלביט מציגה: מל"ט הרמס 45

    קובי פינקלר No Comments on אלביט מציגה: מל"ט הרמס 45
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מל"ט הרמס 45 יוצג לראשונה בסלון האווירי בפריז. הרמס 45 מרחיב את יכולות המודיעין, הסיור ואחיזת השטח ברמת החטיבה והפלוגה הודות לשילוב בין שהייה ממושכת להמראה ונחיתה ללא צורך במסלול. הרמס 45, מטוס ללא טייס (מל"ט) טקטי, קטן של אלביט מערכות יוצג לראשונה בסלון האווירי בפריז. הרמס 45 מספק שילוב ייחודי של טווח פעולה רחב ושהייה ממושכת באוויר, עם יכולת המראה ונחיתה על פלטפורמות יבשתיות וימיות, ובכך הוא מרחיב את יכולות המודיעין, המעקב והרכשת המטרות של דרגי החטיבה והפלוגה כמו גם של פלגות ימיות.

    להרמס 45 טווח טיסה של מאות קילומטרים על בסיס תקשורת לוויינית ממוזערת ותא מטע"דים המאפשר הפעלה של מספר מטע"דים בו זמנית, כולל סנסורים אלקטרו-אופטיים ואינפרה-אדום, מכ"ם ימי, מטע"ד לאחיזת שטח, לוחמה אלקטרונית ותקשורת. הרמס 45 מופעל על ידי שני אנשי צוות, הוא משוגר ממסילה קצרה ומתניידת ושב לנקודת המוצא באמצעות מערכת אוטומטית לנחיתה על פי נקודת ציון.

    אלעד אהרונסון, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת המודיעין באלביט מערכות אמר: "הרמס 45 הוא תוספת חשובה לפורטפוליו המקיף שלנו בתחום המל"טים שכולל מל"טים גדולים ועד רחפנים. ניסיון מבצעי בהיקף יוצא דופן לצד חדשנות מתמשכת, מאפשרים לנו לשפר את היכולות של לקוחותינו בכל זירת פעילות".



    0 תגובות