שת"פ בין 'וורק-אפ' לסטודנטים ובוגרי הקמפוס החרדי אונו

    עפר גדנקן No Comments on שת"פ בין 'וורק-אפ' לסטודנטים ובוגרי הקמפוס החרדי אונו

    הטרנד הבינלאומי של "ווי וורק" – חללי עבודה משותפים, לא פסח גם על המגזר החרדי והמתחם החדש ווארק-אפ אשר ממוקם באיזור העסקים החדש של בני ברק מציע תנאים מיוחדים בכלל, ולסטודנטים ובוגרי הקמפוסים החרדיים של אונו- בפרט. המדובר בשיתוף פעולה ייחודי, שנועד לאפשר לעצמאים או לסטודנטים, בתחילת דרכם המקצועית (וגם בהמשך) תנאים אופטימליים ונוחים לעבודה, ובעלויות האטרקטיביות ביותר.

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתחם העבודה החדש 'וורקאפ' מעניק לכל שותף את כל התנאים הדרושים לו על מנת להצליח: ריהוט וציוד משרדי, שירותי ניקיון, מיזוג, שירותי מחשוב, הדפסה, כיבוד, שתיה חמה וקרה, חדרי ישיבות בגדלים שונים בשעת הצורך ועוד.

    כעת, לרגל שיתוף הפעולה המיוחד, זוכים בוגרי הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו לחודש ראשון חינם ולהטבות נוספות. גם הסטודנטים מוזמנים לנצל את המתחם ללימודים ועבודות בשעות המוגדרות לכך.

    "בתור בוגר של הקמפוס החרדי אונו" אומר רו"ח איציק נפתלין שהוא גם שותף במשרד רו"ח פאהן קנה ושו"ת, וממקיני המתחם החדש, "אני מודע לצרכים של הסטודנטים והבוגרים על מנת להתפתח מקצועית. המתחם שלנו, מעבר לכך שהוא מאפשר לכל אחד לממש את הפוטנציאל שלו וליהנות מסטנדרטים גבוהים של תנאים בינלאומיים, הוא גם מותאם בצורה מושלמת לציבור החרדי ויש בו מתחם נפרד לגברים ומתחם נפרד לנשים".

    אמנם מדובר בחלל עבודה משותף, אך זאת לא על חשבון פרטיות מלאה לכל אחד. החלל תוכנן עם אקוסטיקה איכותית המונעת מטרדי רעש או מעבר שלו בין חדר לחדר. יחד עם זאת, השותפים בחלל העבודה, נעזרים בשעת הצורך וקיימת הפריה הדדית תוך ייסוד מצע לשיתופי פעולה בין יושבי המתחם. מאדם שיושב ועובד לבד בבית או במשרד פרטי נמנעת לפעמים ההזדמנות ליצור חיבורים עסקיים. לעומת זאת כאשר עובדים במתחם משותף בו עובדים אנשי מקצוע מתחומים שונים כדוגמת: אנשי הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, אנשי שיווק, אנשי נדל"ן, מעצבים, ועוד, זה אך טבעי ומתבקש שתיווצר הפריה הדדית הכוללת חיבורים מועילים וכלכליים לכל הצדדים.

     



    0 תגובות