- רדיו קול חי - -

חדש מנסטלה: 'לה-פרוטה' בטעם לימונענע-תפוח

גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ עם טעם חדש ומרענן; לה-פרוטה בטעם לימונענע-תפוח. עם ההשקה, מעמיקה 'נסטלה' את סדרת La Frutta האהובה, וממשיכה להוביל את מגמת הבריאות (Wellness) בעולם השלגונים והגלידות. הטעם החדש מצטרף ליתר טעמי הסדרה הכוללים; לה פרוטה בטעם מנגו, תות, רימון-תפוח, בננה-תמר-פקאן, מלון-תפוח, ואננס תפוז, המהווים מענה מושלם לקינוח פרווה ומרענן לסעודת השבת.

סדרת שלגוני La Frutta הושקה לפני שלוש שנים, וזכתה להצלחה מסחררת ותגובות נלהבות. השלגונים בסדרה מכילים 50% פרי, ומצטיינים בקלוריות נמוכות – בין 73 ל-90 קלוריות בלבד, כל זאת מבלי לפגוע בטעם הפרי העשיר והעסיסי. הסדרה מתרחבת מדי שנה, וכיום היא כוללת גם שלגונים חלביים עם יוגורט, בטעמים; לה-פרוטה תות-יוגורט, ולה-פרוטה יוגורט אננס-מנגו-פסיפלורה. השלגונים מאופיינים במרקם ייחודי ונימוח ונמכרים גם באריזת מאגדת משפחתית.

מהנהלת נסטלה נמסר: "גם השנה שמחה גלידות נסטלה להוביל את הטרנדים שיהפכו את עונת הקיץ הקרובה לשמחה וטעימה יותר. ההצלחה המרשימה של סדרת La Frutta הוכיחה לנו כי הצרכן הישראלי מעוניין לצרוך מוצרי בריאות, אך אינו מוכן להתפשר על הטעם. על כן החלטנו להרחיב את המגוון ולהשיק טעם נוסף לסדרה האהובה, בכשרות מהודרת ובטעם נפלא. קיץ בריא!"

סדרת שלגוני לה-פרוטה נמכרת גם במאגדות ובמארזים משפחתיים ברשתות השיווק, וכשרה למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית.