נתניהו עונה לזריף: "שקרן, אתם מאיימים בהשמדה – לא נאפשר לכם"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו עונה לזריף: "שקרן, אתם מאיימים בהשמדה – לא נאפשר לכם"

    לאחר האשמות המופרכות של שר החוץ האיראני כנגד ישראל, "נתניהו מאיים עלינו בהשמדה ולא נשתוק" | ראש הממשלה תוקף את שר החוץ שהתפטר לאור הבלאגן הפנימי באיראן וחזר בהואת חמינאי: "אתה משקר, אתם מאיימים עלינו בהשמדה ואתם מנסים להתבסס צבאית בסוריה" | המתיחות מחריפה סביב הטלת הסנקציות שמרסקות את הכלכלה האיראנית וגורמת למשברים פנימיים חריפים

    ראש הממשלה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עונה היום (שני) לשר החוץ שהתפטר וחזר לתפקידו עקב בעיות פנימיות באיראן מוחמד ג'ואד זריף, על דבריו כי "ישראל מאיית על איראן בהשמדה". ראש הממשלה אמר:  "זריף שוב משקר. איראן היא זו שמאיימת בגלוי בהשמדה. ראשי המשטר מאיימים יום יום בהשמדת ישראל. איראן מנסה להתבסס צבאית בסוריה, והיום פורסם שהיא מאיצה את תוכנית הגרעין שלה".

    אני חוזר ואומר: "לא נאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני שיסכן אותנו ואת העולם כולו."

    המתח בין איראן לישראל וארה"ב מחריף בזמן האחרון, לאור החרפת הסנקציות כנגד טהרן בצורה חסרת תקדים, ייצוא הנפט צנח בדרמטיות והכלכלה באיראן הגיע לקריסה שלא חוותה מעולם. האוכל, מוצרי החשמל, הדלק ושאר מוצרי הצריכה קפצו במאות אחוזים והציבור במדינה מתחיל לאבד את סבלנותו. גם בתוככי המשטר ישנם מחלוקות חריפות סביב ההתפשטות במזרח התיכון וניהול מו"מ מול ארה"ב.

    ‏שר החוץ של איראן אמר מוקדם יותר היום: "לא ייתכן שנתניהו יאיים עלינו בהשמדה ולא תהיה תגובה", עוד אמר באירוע בו ענה לעיתונאים: "ארצות הברית ניסתה להפיל את זכויותיהם של עם ישראל בפשע חדש בשם עסקת המאה".

    עוד האשי: "המתח החדש באזור הוא תוצאה של המלחמה הכלכלית האמריקאית נגד איראן. הדרך היחידה לצמצם את המתח באזור היא לעצור את המלחמה הכלכלית".

     



    0 תגובות