היום: יום ההילולא של רבינו עובדיה מברטנורא זיע"א

    בנצי לייזרוביץ No Comments on היום: יום ההילולא של רבינו עובדיה מברטנורא זיע"א

    ביוזמת הנהלת מועצת בתי העלמין ירושלים: אלפי מתפללים צפויים להשתתף היום בהילולת רבנו עובדיה מברטנורא זיע"א | חברת אגד תתגבר את האוטובוסים לכותל המערבי משעות הצהרים | במקביל, החל מהשעה 14:00 – הסעות חינם מרחוב שמואל הנביא בירושלים אל ציון הקודש

    הציון הקדוש צילום: צילום: צילום: יהודה פרקוביץ - חדשות 24

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי), ג' סיון, חל יום היארצייט של רבינו עובדיה מברטנורא זיע"א. החל משעות הצהרים צפויים להגיע, אלפי אנשים להתפלל ולשפוך שיח בציון המפרש הגדול של המשניות, בציונו שבמערת הברטנורא שלמרגלות הר הזיתים, סמוך ונראה לכותל המערבי.

    חברת אגד צפויה החל משעות הצהרים לתגבר את קווי האוטובוסים הרגילים לכותל המערבי. יורדים תחנה אחת לפני הכותל ומשם ניתן להמשיך בהליכה רגלית למערת ברטנורא- מרחק הליכה של כארבע דקות. במקביל, הסעות חינם יצאו החל משעה 14:00 בצהרים עד השעה 18:00 בערב- רצוף, מרחוב שמואל הנביא 79 ( תחנת האבן) ליד בית המדרש 'סדיגורא' בירושלים למערה בהר הזיתים. שתייה קרה תוצב במקום לטובת האלפים הרבים.

    מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים הרב הלל הורוביץ שיזם את העלייה המונית שהפכה למסורת בשנים האחרונות, אני קורא לציבור הרחב להגיע ולשפוך שיח למען כלל ישראל בכלל ועל הצרכים האישים של כל אחד בנפרד, והוסיף: "זכות גדולה נפלה בחלקי להיות בין היוזמים הפועלים להגעת המונים לציון קברו של הברטנורא זיע"א המפרש הגדול של המשניות – שהן הלב של התורה שבעל פה שקיבלנו בהר סיני, בסמוך לחג השבועות, חג מתן תורה, ולהתפלל על קברו לזכות לקבלת התורה ולימודה".

    מנהל האגף למבני דת בעיריית ירושלים הרב יצחק הנאו: "הציבור יכול השנה לעלות בקלות ובבטחה לקברו של המפרש הגדול של המשנה ולשפוך שיח בציון הקדוש של רבינו עובדיה מברטנורא זיע"א".

    יצוין, כי מעמד התפילה המרכזי בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, יתקיים בסמיכות לשקיעה, ובו צפויים להשתתף אלפי מתפללים מכל החוגים והעדות שיבקשו רחמים על צרות הפרט והכלל.



    0 תגובות