- רדיו קול חי - -

החוק האלוקי למקסום יכולות

תארו לעצמכם שכל השפע והבריאות, ההצלחה, המעגל החברתי ומצב חשבון הבנק שלכם, המצב הרגשי שלכם, אומנות התגובה ויכולת ההכלה, קיום המצוות, הוצאה מכוח אל פועל, קרירה ובכלל, כל תחום בחייכם שדורש מינוף, הייתם ממצים וחווים מינוף פי 10, איך החיים היו נראים אז? איך היינו נראים או מה היה קורה בחיים שלנו אם היינו חושבים במכפלות של פי 10?
על פניו נראה ש 10 הוא מספר מפתח ביהדות, כאשר אנו נתקלים בכל כך הרבה מודלים שמה שמאפיין אותם היא פעולה עוצמתית שחוזרת על עצמה לפחות 10
פעמים. בואו נעבור סקירה קצרה: בעשרה מאמרות נברא העולם, עשרה דברים נבראו ערב שבת בין השמשות, עשר דברות, עשר ספירות, עשרה דברים קשים נבראו בעולם, עשרה ניסיונות התנסה אברהם אבינו, עשר מכות במצרים, עשר מכות על הים..
מה קורה פה?
לחיות על פי החוק הממנף הזה שנקרא פי 10, הכוונה להידמות ליוצרנו. כשאנו רוצים לצאת מהמצרים הפרטי שלנו, אנו צריכים להכות פי 10 . כולנו חיים על פי תדר מסוים, החיים הם לא חזרה גנרלית, אין לנו סך שנים שלא ניתן למנות, מתי נתחיל לחיות את החיים שאנו באמת רוצים לחיות?? עד מתי נסתובב בעולם כסתירה מהלכת על שניים?
2 [1]יותר מ 2000 מאמנים עברו קורס מאמנים במרכז כוח התודעה. קורס משלים ומקיף שסוגר את כל קצוות עולם האימון ומגיש לנו את הכלים היעילים ביותר שהוכיחו את עצמם כמחוללי שיפורים מהפכניים בזמן קצר יחסית. במסדרונות מרכז כוח התודעה אפשר לשמוע "סיפורי נסים" על אנשים שהגיעו עם חרדות, פחדים, סוגים שונים של כפייתיות, דימוי עצמי נמוך, גמגום, בעיות לחץ דם והצליחו להביא את עצמם אל הבלתי יאומן מבחינתם.
בואו ניקח את תורת השגת היעדים עשר צעדים קדימה ונבחן אסטרטגיה מעניינת ליצירת הצלחות מסיביות בכל תחום אפשרי.
אליהו שירי מספר על התקופה שהוא היה אברך: הוא מתאר קונפליקט שבו מצד אחד הוא רוצה לשבת ולעסוק בתורה, את הכולל הוא היה מסיים בשעה מאוחרת בערב, אבל מצד שני הוא גם חייב להתפרנס. אז הוא חיפש עבודה שיאפשר לו במקביל גם ללמוד. לאחר תקופה של חיפוש, הוא החליט שהוא רוצה להיות מרצה ולא לבזבז את הזמן בעבודות ללא משמעות.
כאשר אנשים בסביבה הקרובה של אליהו שמעו שהוא רוצה להיות מרצה הם מיד דאגו לעזור לו ולשכנע אותו לרדת מהרעיון הזה. במילים אחרות: הם ביקשו ממנו להישאר צמוד אליהם, להמשיך לחוות בינוניות. ייתכן שהם עצמם אפילו לא הבינו מה הם מבקשים ממנו, אבל אליהו לא היה יכול להסתפק בפחות ממימוש החלום שלו, הוא הבין שהוא חייב להיות מסיבי. אליהו הבין שהוא חייב להתחיל ממקום מסוים ולכן הוא החליט להתמקצע רק בנושא אחד בהתחלה, נושא שהיה די פופולרי באותם הימים – חיים שלאחר המוות. מיד הוא החל לגייס משאבים מערכים, לב לאחים, רבנים שהיו ידועים כבעלי שם בתחום, סטימצקי, צומת ספרים ועוד, עד שהיתה בידיו אסופה מכובדת של תוכן על מנת לבנות את ההרצאה הראשונה.
לאחר מכן יצא אל הרחובות ותלה מודעות בעצמו כדי לפרסם את ההרצאה שלו. הזמנות החלו להגיע, לפתע אליהו מצא את עצמו מרצה כל השבוע.. רצון שיצא מכוח אל הפועל בעוצמה של פי 10 הביא את אליהו שירי לתודעה של הציבור ברחבי הארץ ובעולם כאחד המרצים המשפיעים ביותר בארץ.
סיפור ההפיכה של אליהו ממחוסר עבודה למרצה מבוקש בזמן קצר יחסית מוכיח שנקיטת פעולות מסיביות על פי חוק הפי 10 בשילוב עם תפילה יכולה להביא את האדם לעיצוב מחדש של חייו.
3 [2]ובאמת, במרכז כוח התודעה מצאנו אנשים שעל ידי עיקרון הפי 10 בעבודת התפילה והביטחון הצליחו לשפר את המעמד הכלכלי שלהם ללא היכר. נורית הרשקוביץ אחותו של אליהו שירי נקטה פעולות מסיביות שהביאו למצב של הפחתה של 50 קילוגרמים ממשקל גופה, גב' אוריאן זוהר שלמה פתרה אתגר של דלקת פרקים בעקבות פעולות מסיביות שהיא נקטה בעקבות קורס נר"ן שהיא השתתפה בו.
אז מה אנו צריכים לעשות על מנת להפוך לאנשים שמוציאים מכוח אל הפועל פי 10? אחד הכללים החשובים ביותר הוא: מציאת סביבה תומכת! הישארות בסביבה של אנשים בינוניים וצרי אופקים תחזיר אותנו בחזרה לאזור הנכונות של אי נקיטת פעולה ואנו לא נצליח להתקדם. הם תמיד ימשכו אותנו חזרה אליהם, נוח להם להישאר בינוניים ועוד יותר נוח להם שהסביבה שלהם תישאר כזו.
אבל אתם מרגישים חדורי פוטנציאל, אתם רוצים לפרוץ את תקרת הזכוכית שלכם ולהביא את עצמכם לידי מימוש מלא של הפוטנציאל שגנוז בכם.
אם ניכנס להילוך מסיבי בקריירה, באמונה, בביטחון, בזוגיות, כל דבר שניגע בו באופן מסיבי יהפוך בפועל לפי 10 בתוצאות.
האחוזים הלא מבוטלים של הצלחה במרכז כוח התודעה הם בזכות הסביבה התומכת, סביבה שמעלה למשתתפים את התדר מנורמלי/ בינוני, למסיבי/ פעלתני, הם מקבלים אסופה של תוכן שהוא בין המזוקקים ביותר בתחום ההתפתחות האישית מפני שהוא משלב מקורות יהודיים עם מחקרי מוח עדכניים ביותר.
בספר שיחות הר"ן (סימן נ"א) מובא ש"גם אם אדם נתמעט ונתעקם שכלו, אם תתעורר אצל אותו אדם נקודה אחת מהשכן (פוטנציאל), יעמוד בקל כנגד הרגליו הרעים". אנשים בדורנו מכורים לאינטרנט, שתיה, סמים, עישון, שינה מאוחרת, דחיינות.. רק על ידי הדרך המסיבית אפשר לצאת מזה..
בנקודה זו מרכז כוח התודעה הפך את הסטנדרטים בעולם השגת המטרות והיעדים, בעולם ההתפתחות האישית, ברמה כזו שלא נראתה עדיין בשום מרכז, חברה או בית ספר.
לא מדובר בקורס נוסף, לא מדובר בצריכת אינפורמציה בלבד, אלא בתכנית ליווי אישית מאליהו שירי לשנה שלימה, תכנית וירטואלית בה נפגשים עם אליהו ל 3 פעמים בשבוע בצפייה או בשמע. 12 שיעורים מנצחים בחודש, 144 שיעורים בשנה. בסוף כל חודש ישנו משוב שאם עוברים אותו בהצלחה מקנה זכות של כ 1,500 ₪ לרכישת קורסים נוספים באתר האקדמיה של כוח התודעה. בסופו של דבר סה"כ 12,000 ₪ זיכוי מצטבר לרכישת קורסים במרכז כוח התודעה למי שמצטרף לתכנית השנתית.
תכנית הליווי השנתית נוגעת בנושאים המרכזים שמונעים מאתנו ליצור התקדמות משמעותית בחיים, מחזקת אסטרטגיות לצד שיחות מוטיבציה, על מנת למקסם פעולות ולהפוך את עצמנו למבצעיים ומקדמי מטרות והישגים.
על מנת לקבל פרטים מלאים על האקדמיה להגשמת חלומות של מרכז כוח התודעה אפשר ליצור קשר עם יועצי הקורסים של המרכז בטל' 0722722777