"דגל" בחזית מול ליברמן: "רימה מדינה שלמה"

    איתי גדסי 3 Comment on "דגל" בחזית מול ליברמן: "רימה מדינה שלמה"

    חברי הכנסת של "דגל התורה" תוקפים את יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן ואומרים: "בקושי גירד את החמשה מנדטים; צריך להבין שאנחנו במלחמה"

    חברי "דגל התורה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב'יתד נאמן' שוחחו עם ארבעת חברי הכנסת של דגל התורה במסגרת ראיון משותף בו דיברו על הבחירות החוזרות, האתגרים וההערכות.

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני: "לא רצינו את הבחירות הללו אבל אחרי שכבר הגענו אליהן, צריך להבין שאנחנו במלחמה". ח"כ אורי מקלב אמר: "ליברמן הלך בצביעות איומה כשלאורך כל הדרך דיבר על תמיכה בנתניהו אבל בפועל מאחורי הקלעים פעל נגד נתניהו. זאת רמאות וצביעות".

    ח"כ יעקב אשר אמר: "תארו לעצמכם שהיה ליהדות התורה עוד מנדט אחד, לא היינו הולכים לבחירות בכלל. אם הציבור החרדי כולו היה יוצא להצביע, היה לנו כח למנוע את הבחירות הללו בעצמנו, ליברמן היה יכול לצעוק כאוות נפשו, היתה פה ממשלה בלעדיו".

    לדבריו: "התחושה היא שליברמן לא יצליח להגיע להישגים. גם לבחירות האחרונות הוא הגיע אחרי שהפיל ממשלה על ענין של ביטחון ישראל מול עזה וחמאס. הוא ציפה שאחרי דבר כזה הוא יצבור כח משמעותי אבל הוא בקושי גירד את החמשה מנדטים. עכשיו זה כבר יהיה פחות".

    ח"כ יצחק פינדרוס אמר: "אני מכיר את ליברמן הרבה שנים, הציניות והבלוף שברו הפעם את כל השיאים. עוד לא היה דבר כזה שאדם ממניעים אישיים בלבד רימה ושיקר מדינה שלמה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אומר ח"כ יצחק פינדרוס אמר:
      "אני מכיר את ליברמן הרבה שנים, הציניות והבלוף שברו הפעם את כל השיאים. עוד לא היה דבר כזה שאדם ממניעים אישיים בלבד רימה ושיקר מדינה שלמה".

      וודאי שהיה ועדיין יש!
      מר. בינימין נתניהו מונע ממניעים אישיים בלבד ומרמה ומשקר למדינה שלמה כבר מספר לא מועט של שנים..

    2. 2

      לא ליברמן הפיל את הממשלה.
      ביבי הפיל.
      הגיע זמן שתתעוררו….. ביבי משטה בנו. מרמה אותנו. מצבנו רע. הגיע זמן שיעלם מחיינו האיש הזקן העייף והמותש. די ביבי. לך הביתה

    3. 1

      עינו צרה בהצלחת החרדים וזו הסיבה היחידה!
      לא שום אידאולוגיה אחרת…! הוא נטול אידאולוגיות בעיניו נראית הקנאה והשנאה כאחד…