צפו: כוח מסתערבים עוצר מיידי בקבוקי תבערה, תוך הפרות סדר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: כוח מסתערבים עוצר מיידי בקבוקי תבערה, תוך הפרות סדר

    תיעוד: לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ומסתערבי מג"ב עצרו "על חם" 2 חשודים ביידוי בקבוקי תבערה ממחנה הפליטים שועפאט לעבר ציר נסיעה ביטחוני

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב שישי האחרון נערכו במשמר הגבול עם כוחות גדולים שכללו תצפיות, מארבים וכוחות של יחידת המסתערבים של מג"ב לאחר שמספר בקבוקי תבערה נזרקו באזור וגרמו לסכנה לחיי אדם. במהלך הפעילות זיהו הכוחות 2 חשודים שיידו מספר בקבוקי תבערה ממחנה הפליטים שועפאט לעבר ציר נסיעה ביטחוני הסמוך לחומה.

    כוחות מסתערבים של מג"ב שנכנסו לתוך מחנה הפליטים תוך הטמעות בתוך האוכלוסייה המקומית, הגיעו ל- 2 חשודים וביצעו את מעצרם. המסתערבים המתינו לכוחות הנוספים עם נשקים שלופים תוך ירי של מספר כדורים באוויר בכדי למנוע מחשודים להתקרב אליהם ולפגוע בהם.

    "מדובר בהיערכות ארוכה מאוד, לעיתים אף שוחקת שבסופה הבאנו להצלחה מבצעית גדולה עם מעצרם של 2 החשודים רגע אחרי תיעוד של יידוי בקבוקי התבערה. זו פעילות מסוכנת מאוד שמחייבת מקצועיות גבוהה, שיקול דעת ובעיקר קור רוח." אמר קצין מג"ב שפיקד כל הכוחות בפעילות.

    לאחר שנעצרו החלו הפרות סדר במחנה הפליטים שכללו זריקות אבנים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

    2 החשודים, תושבי מחנה הפליטים שועפאט בני 16-20 נעצרו להמשך חקירה ובצאת השבת הוארך מעצרו של אחד עד יום ב' ושל השני עד יום ג' בבית משפט השלום בירושלים. היום האורך שוב מעצרו של החשוד עד ליום ד'. נגד השניים צפויים כתבי אישום.

    במשטרת ישראל מוסיפים שאל מול כל ניסיון לפגוע בביטחון תושבי ירושלים והמבקרים בה, תפעל המשטרה בנחישות וביוזמה למעצר חשודים ולסיכול כוונותיהם תוך שימוש באמצעים מיוחדים וכוחות מובחרים.

    צפו: דוברות משטרת ישראל.

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות