זו ההשתדלות שלך.

    עפר גדנקן No Comments on זו ההשתדלות שלך.

    כשאת בוחרת מרכז רפואי ללידה את מתפללת ומאמינה שבס"ד הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר, אך במקביל עושה את מירב ההשתדלות. את בוחרת ללדת במקום המקצועי ביותר. לכל המטלות והמשימות הנלוות כמו בגד לברית, עוגות לקידוש וכו' – בוודאי יהיה מי שידאג, אבל את ורק את צריכה לדאוג ללדת במקום הנכון.

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי שיבא- תל השומר, הוא הגדול והמוביל בארץ בתחומי המחקר האקדמי, החדשנות הטכנולוגית והניסיון העשיר בטיפול בכל סיטואציה רפואית, גם המורכבת ביותר. הוא נמצא ברשימת עשרת המרכזים הרפואיים המובילים בעולם על פי דירוג הניוזוויק, כשהאגף לנשים ויולדות בשיבא מוביל בצורה בולטת גם במספר הרופאים המומחים ברשימת המגזין פורבס.

    גם בתחום הנשים והיולדות הדורש מיומנות מקצועית, ניסיון ויכולת להתמודד עם מגוון התפתחויות אפשריות מוביל המרכז הרפואי שיבא עם מחלקת היי ריסק מהמובילות בעולם, חדרי לידה הכוללים את החידושים הטכנולוגים המובילים בעולם, צוות מיילדות מקצועי ואדיב, מרכז מיוחד ללידה טבעית ונבחרת רופאים מנצחת הכוללת את גדולי הפרופסורים בארץ.

    "צריך לזכור" אומרת הגב' קרולין חישין-בץ– מנהלת השיווק של המרכז הרפאי שיבא – תל השומר, "שבבחירת מרכז רפואי לידה, הפרמטר הראשון יהיה רמת המקצועיות. כל נתון אחר, אינו ברמת חשיבות זו. לידה היא לפני הכל סיטואציה רפואית שבס"ד יכולה לעבור באופן המיטבי ביותר – רק שצריך שזה יקרה במקום הנכון, שידע לתת מענה לכל מצב. ניתן לומר שהמובילות הרפואית והמקצועית של שיבא לצד התנאים המותאמים לכל אחת, מכל מגזר מעניקים חווית לידה מושלמת".

    כיום, ניתן ליהנות במרכז הרפואי שיבא – תל השומר מ-3 ארוחות ביום בכשרות בד"צ עדה חרדית כולל סעודות שבת ברמה גבוהה, מאפשרות להקפיד על שמירת השבת וממענה הלכתי שוטף של המוקד ההלכתי של שיבא בראשותו של הרה"ג ר' צבי  פורת שליט"א  –  בעת הצורך. בנוסף, ניתן מענה מלא לרגישויות ההלכתיות השונות ומתאמת קהילה מיוחדת עומדת לשירות הציבור בכל שאלה וצורך במספר – 052-666-7991 או 03-5305200



    0 תגובות