"על עובד חרדי מוטלת אחריות לפעול מתוך הערכים התורניים מהם אנו שואבים את אורח חיינו"

    עפר גדנקן No Comments on "על עובד חרדי מוטלת אחריות לפעול מתוך הערכים התורניים מהם אנו שואבים את אורח חיינו"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר התקיימו באור יהודה ובירושלים טקסי חלוקת פרסים לסטודנטים מצטיינים ומצטיינות בקמפוסים החרדיים אונו, בהשתתפות אורח הכבוד הסופר הרב חיים ולדר, הרב יחזקאל פוגל-  יו"ר הקמפוסים החרדיים, ד"ר חיים זיכרמן, מנהל אקדמי של הקמפוסים החרדיים, עו"ד גאולה אבידן- דיקנית הסטודנטים  של הקמפוסים החרדים וסגל המרצים.

    בטקסים חולקו מלגות ותעודות הצטיינות ל 40 סטודנטים וסטודנטיות, מכלל הפקולטות, שהגיעו להישגים לימודיים גבוהים והוכיחו מעל לכל שההצלחה היא בהישג יד ואפשרית לכל אחד.

    הרב חיים ולדר דיבר עם המצטיינים על התפקיד והאחריות המוטלים על  הציבור החרדי, ועל כך שיש לפעול מתוך הערכה עצמית לערכים שמהם אנו שואבים את אורח חיינו.

    הרב ולדר הרחיב על לימוד התורה והגמרא שהם הבסיס לחכמה היהודית והציע לבוגרים לנופף בגאווה בשנותיהם בעולם הישיבות ובלימוד הגמרא.

    הרב ולדר הזכיר את בנו, צבי ז"ל, שלמד משפטים בקמפוס החרדי והיה עורך דין מוכשר ומצטיין, שהיה נוהג להתגאות באחיו הלומדים בכוללים וידע לשלב את אורח החיים החרדי עם שוק העבודה.

    הרב יחזקאל פוגל – יושב ראש הקמפוסים החרדיים של אונו, דיבר על המצוינות והמיוחדות של ערכי התורה ומצוותיה, המהווים יסוד לייחודו של עם ישראל בין העמים. הוא קרא לבוגרים להצטיין בערכים אלו בבואם להשתלב בשוק העבודה, ולקדש שם שמים בדוגמא אישית.

    ד"ר חיים זיכרמן – מנהל אקדמי של הקמפוסים החרדיים באונו, הזכיר את העובדה שאחוז הבוגרים החרדיים בהתמחויות במשרדי ממשלה, פירמות רו"ח ועריכת דין נחשבים גבוה מאד. בדבריו ציין גם את ההערכה הרבה לה הם זוכים לה בקרב הגורמים המקצועיים.

    עו"ד גאולה אבידן – דיקנית הסטודנטים בקמפוסים החרדיים באונו, ציטטה את דבריו של נשיא מכון ויצמן על האחוז הגבוה של היהודים בעולם שקיבלו פרס נובל – " בוא נלך אחורה, לתלמוד. אחת מאבני היסוד של החשיבה היהודית היא הצורך לשאול שאלות. להתפלפל, להתווכח, לחלוק, לערוך דיונים אינסופיים, להטיל ספק. הוויכוח הזה הוא חלק מהתרבות היהודית, וזה בדיוק מנוע הצמיחה של מחקר ומדע" היא הוסיפה ואמרה כי הכלים המצוינים שרכשו המצטיינים בסמינרים ובישיבות, יכולות הלימוד, הצמא לידע, ובתוספת הכלים והידע הפרקטי שנרכשו בלימודים האקדמיים, הם הגורמים למשרדים מובילים לחזר אחר בוגרים שלנו.

     

     



    0 תגובות