הפרשן חשף: "נתניהו תועד בוידיאו: לא אשב עם ליברמן"

    עמית דניאל No Comments on הפרשן חשף: "נתניהו תועד בוידיאו: לא אשב עם ליברמן"

    יום רביעי, השעה מוקדמת מאד והצעת נתניהו לגבאי לקיים מסיבת עיתונאים בה יודיע על 'גט כריתות' מליברמן לא מספקת את יו"ר 'העבודה' | אבל אז, נתניהו מציע רעיון מקורי שגבאי לא יכול לסרב לו | כל הפרטים

    נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרטים חדשים על המשא ומתן בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר 'העבודה' אבי גבאי. הפרשן הפוליטי של חברת החדשות עמית סגל חושף כי בשל רמת האמון הנמוכה בין השניים, ראש הממשלה נתניהו תועד בהסכמה מצהיר על נכונותו שלא לצרף את מפלגת 'ישראל ביתנו' לקואליציה, בשום קונסטלציה.

    "אבי גבאי ישב כל הלילה שבין שלישי לרביעי בבית ראש הממשלה וניהל בעצמו את המשא ומתן עם נתניהו. כשגבאי חשש שנתניהו יבגוד בו במהלך הקדנציה – הציע נתניהו לכנס יחד מסיבת עיתונאים ב-19.00 בערב יחד ולהצהיר שלא יכניס את ליברמן לעולם".

    "אלא", ממשיך סגל וחושף, "אבי גבאי חשש שעד 19.00 בערב יתפתחו דברים דרמטיים ולכן דרש מראש הממשלה לצלם אותו במקום. וכך, לפנות בוקר, שלף גבאי את מכשיר הנייד שלו והסריט את ראש הממשלה מתחייב כשלצד גבאי עומדים נתן אשל ויריב לוין".

    "חלוקת התיקים שסיכמו נתניהו וגבאי באמצע הלילה: גבאי יקבל את תיק האוצר, שלי יחימוביץ' את תיק התרבות ותיק התקשורת, שמולי את המשרד לשירותים חברתיים ורוסו את סגן שר הביטחון כשנתניהו משמש מעליו השר. יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד גם היה בסוד העניינים ותמך במהלך כניסה לממשלה".

    כזכור, ביום רביעי, סביב השעה 19:00, אז חשף סגל את פגישות נתניהו וגבאי, ירדה האפשרות לצירוף מפלגת 'העבודה' לאחר התנגדות בכיריה.



    0 תגובות