- רדיו קול חי - -

קרית יערים מנציחה את זכרו של ראש המועצה המנוח

בטקס מרגש שנערך היום בקרית יערים בהשתתפות ראש המועצה הרב יצחק רביץ, חברי המועצה, אישי ציבור ובמרכזם בני משפחת רוזנטל ועשרות תושבי טלזסטון, נחנכה הכיכר המרכזית בכניסה ליישוב ומקווה טהרה משופץ ביישוב שנקראו על שמו של ראש המועצה הבלתי נשכח הרב אברהם רוזנטל ז"ל.

היוזמה להנצחת שמו של ראש המועצה הרב רוזנטל ז"ל, הועלתה על ידי ראש המועצה הרב יצחק רביץ, ובשיתוף בני משפחת הרב רוזנטל ז"ל, הוחלט להנציח זכרו באופן בולט וראוי שיכבד את תרומתו ליישוב. והרב רביץ הכריז כי כיכר הכניסה ליישוב ייקרא מעתה "כיכר רוזנטל" ומקווה הטהרה המשופץ ביישוב יישא שמו וזכרו של הרב רוזנטל ז"ל, שכיהן בראשות המועצה במשך 22 שנים.

אירועי ההנצחה המרגשים, החלו אתמול במסגרת ישיבת מועצה אליה הוזמנו חברי המועצה הנוכחים, חברי מועצה מהעבר, ועובדי מועצת קרית יערים, ישיבה ייחודית להנצחת זכרו של ראש המועצה לשעבר הרב אברהם רוזנטל ז"ל, במסגרתו העלה הרב רביץ קווים לדמותו של ראש המועצה הרב רוזנטל ז"ל ובדבריו הנרגשים ציין את חובת הכרת הטוב שיש לכל אחד ואחד מהתושבים אליו: "אנו כאן כדי להוקיר טובה למי שבמשך 22 שנים הביא לפריחתו ושגשגו של היישוב, פועלו למען טלזסטון הונצח בשער הכניסה ליישוב ומקווה טהרה המשופץ נושא את שמו לזכרו הגדול".

בישיבה נשאו דברים סגני ראש המועצה וחברי המועצה וכן נציג המשפחה ששיבח את יוזמת ראש המועצה הרב רביץ להנציח את זכר אביהם ז"ל, באופן ראוי ומכובד כראוי למי שתרם מזמנו, כוחו ומרצו עבור היישוב והתושבים במשך למעלה משני עשורים.

מקווה קרית יערים [1]