פראג, נופש, מרגליות

    צבי הדס No Comments on פראג, נופש, מרגליות
    צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהי הסיבה לכך שפראג הפכה בשנים האחרונות לאחד מייעדי התיירות האהובים והמבוקשים ביותר? מדוע מרבית הנוסעים מהמגזר החרדי בוחרים לנסוע לפראג דווקא עם 'מרגליות תיירות ונופש'?

    פראג, היהלום של אירופה, מכילה בתוכה את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מחופשה חוויתית ומרגשת. נופים קסומים שאין דומה להם, לצד ארכיטקטורה אירופאית עתיקת יומין. היסטוריה יהודית הנוגעת ללב, לצד מרכזי קניות, שדרות יוקרה וקניוני ענק לחובבי השופינג.
    אמרתם פראג – אמרתם מלון 'קינג דיויד' – מלון הפאר היהודי הנחשק ביותר באירופה. יש בו את כל מה שאתם צריכים להנאה מושלמת מהנופש שלכם: אירוח אקסקלוסיבי מהודר ברמת חמישה כוכבי דלקס, צוות אדיב ומיומן, שף מקצוען שיהפוך לכם כל ארוחה לחוויה קולינארית עשירה בטעמים, כשרות מהודרת במשך כל השנה, ספא מפנק לשעות של רגיעה אמיתית, מקווה, בית כנסת וחדר שיעורים בתוך המלון ממש.

    אמרתם מלון 'קינג דיויד בפראג' – אמרתם 'מרגליות תיירות ונופש'. רק עם חברת מרגליות, תיהנו מחופשת 'הכל כלול' מושלמת ומשתלמת במיוחד: החל מטיסות הלוך ושוב, מזוודות, מיסי נמל, העברות, ארוחות גורמה, סוויטות וחדרים מפוארים המשוריינים בעדיפות למגיעים עם מרגליות… וזו רק ההתחלה!

    האורחים של מרגליות נהנים בכל יום מטיולים באוטובוסים מפוארים ובהדרכה צמודה לאתרים המעניינים ביותר בפראג ובסביבתה: סיור היכרות בפראג: העיר העתיקה, כיכר ווצלאב ונהר הוולטבה. טיול בעיירת המרפא הקסומה קרלובי וארי, סיור מרתק בדרזדן שבגרמניה, סיור בפראג הקלאסית: מצודת הרצ'דני, ארמון הנשיא, אי 'קמפה', גשר קארל, ומרכזי העיר השונים. והדובדבן שבקצפת: מסע אל העבר המרשים של יהדות פראג: הרובע היהודי, בתי הכנסת העתיקים, ציונו של 'הנודע ביהודה' וציונו של המהר"ל מפראג הטמון בבית העלמין היהודי העתיק.

    החשיבה על כל פרט, הפינוקים והאקסטרות שמקבלים הנופשים של מרגליות במלון 'קינג דיויד', הם אלו שעושים את החופשה שלכם למושלמת. זו הסיבה, שאלפי נופשים מתוך ציבור שומרי התורה והמצוות, היודעים לזהות ולהעריך איכות – מעדיפים לנפוש בפראג רק עם מרגליות תיירות ונופש!

    לחופשת הקיץ הקסומה שלכם חייגו: 02-6665555



    0 תגובות