לחץ בליכוד: ליברמן הולך לאופוזיציה: "יביא להקמת ממשלת שמאל"

    איתי גדסי 1 Comment on לחץ בליכוד: ליברמן הולך לאופוזיציה: "יביא להקמת ממשלת שמאל"

    בליכוד מבינים כי לאור ההחלטה של ליברמן לא להגיע לפשרות – הפתרון היחידי הוא הליכה מחדש לבחירות | ראש הממשלה זימן ללשכתו את כל ראשי הסיעות הממליצות לפגישה הערב. ליברמן היחידי שמסרב להגיע לפגישה. המתווך מטעם הליכוד על חוק הגיוס מול ליברמן כשל במשימתו להגיע לפשרה

    צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחץ לקראת תום מועד הצגת הממשלה עולה: גוברת הערכה במערכת הפוליטית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקש להעביר חוק לפיזור הכנסת בכדי שנשיא המדינה לא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ח"כ אחר. ההחלטה שמסתמנת בימים האחרונים, בגלל הסירוב המוחלט של ליברמן להגיע להבנות וכי הוא לא מעוניין להכנס לממשלה. הפתרון היחידי הוא הליכה לבחירות מחדש. אז ככל הנראה ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה ואליו בנו ושקד יחזרו לחיים הפוליטיים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן היום (חמישי) את ראשי הסיעות הממליצות, לפגישה בשעה 20:00 במשרד ראש הממשלה. ליברמן היחידי שסירב להגיע לפגישה.

    במפלגת הליכוד החל לחץ גדול בימים האחרונים, לאחר שנפל האסימון כי ליברמן גמר אומר והוא הולך לאופוזיציה ולא בגלל חוק הגיוס. המתווך מול ליברמן לא הצליח לפשר בנושא חוק הגיוס.

    בכיר בצוות המו"מ בליכוד אמר היום: בחירות חדשות – כבר לא תסריט מופרך.

    תגובת מפלגת ישראל ביתנו לאשמת הליכוד: "חוק הגיוס הוגש ע"י שר הביטחון לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן, הרבה לפני פיזור הכנסת ה-20 וההליכה לבחירות. חוק הגיוס היה נושא מרכזי בסדר היום של "ישראל ביתנו" במהלך הבחירות ולאחריהן. במו"מ הקואליציוני הבהרנו פעם אחר פעם שבנושא זה לא יהיו ויתורים, ולידיעת כל המשמיצים נושא זה ישאר מרכזי מבחינתנו גם בעתיד הנראה לעין עד להשלמת החקיקה בקריאה שניה ושלישית".

    הודעת הליכוד: ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות