מרגי על שר חינוך חרדי: "אי אפשר לעמוד בראש מערכת שמחנכת לכפירה"

    אסתי פלד No Comments on מרגי על שר חינוך חרדי: "אי אפשר לעמוד בראש מערכת שמחנכת לכפירה"

    ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | המשא ומתן התקוע וההתכנות לבחירות חוזרות: "יש לביבי אסטרטגיה ברורה למשא ומתן" | האם הוא יכהן כשר חינוך | העבודה יחד עם נפתלי בנט | האם כחול לבן תתפרק? | ובעיית הסמינרים | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ויו"ר וועדת החינוך יעקב מרגי (ש"ס) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על מלאכת המשא ומתן שבשיאה והאם אנחנו לפני בחירות חוזרות. נושר החינוך במשא ומתן. שר חינוך חרדי וההסתה כנגד החרדים הקדנציה הבאה.

    האסטרטגיה של ביבי: "ראש הממשלה יודע לצאת מהמשברים הללו, הוא לא קופץ ישר למים, הוא נותן לשותפים להתקשקש במים עד הימים האחרונים ואז הוא נכנס בכל הכוח למשא ומתן לוחץ ומקים ממשלה".

    נייר עמדה מסודר בענייני החינוך: "דווקא בגלל הקדנציה האחרונה אני אומר, עשינו עבודת מטה שכל אחד עשה מהניסיון האישי שלו, ועם צוות הוועדות, ישבנו עם אנשי משרד החינוך ובדקנו מה לא הצלחנו לקדם, והכנו מסמך מסודר בעניין ולכן אני מעודד".

    המשא ומתן: "לא חכם כרגע לדבר בתקשורת על המשא ומתן, ש"ס מתנהלת בצורה הכי טובה. בגלל שכל השותפים מדברים יותר מידי, המחיר רק עולה, המו"מ צריך להתנהל בחדרים סגורים. אני לא עסוק באיזה תפקיד אנחנו נקבל".

    עוד אמר מרגי: "נפתלי בנט היה שר קשוב, אבל אני מקווה שיהיה שר שיתעסק אך ורק בחינוך".

    שר החינוך מש"ס: "אני חושב שיש לנו את סוגיית ההשקפה ואנחנו לא יכולים לקחת את המשרד הזה. יש שם דברים שאנחנו לא יכולים לאשר אותם. אתה כשר צריך לעצב את החינוך, ואתה לא יכול לעמוד בראש מערכת שמחנכת לכפירה".

    עוד הוסיף בנט: "אני מלמד על בנט שרצה לקחת בקבוק קטן רוחני ולהפיץ אותו על מערכת החינוך".

    הסתה כנגד החרדים: "אופוזיציה מטבע הדברים יחפשו את הבטן הרכה של הקואליציה ומה שהציבור ירצה לשמוע. יש מדינה לנהל ויש עם אחד שצריך לאחד ולא לשסות והשיסוי שחלקים בקואליציה רוצים לעשות כנגד הציבור החרדי יכול לחזור אליהם כבומרנג".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות