יעלון: "דברי לפיד לא לרוחי ולא לרוח גנץ ואשכנזי – הערנו לו על כך"

    אסתי פלד 7 Comment on יעלון: "דברי לפיד לא לרוחי ולא לרוח גנץ ואשכנזי – הערנו לו על כך"

    ח"כ בוגי יעלון מראשי 'כחול לבן' בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | תיקום חוק החסינות: "ממשלת מעבר לא יכולה להעביר חוק פרסונלי באישון ליליה, זה חוקי אבל לא תקין" | חוק הגיוס והיחס של כחול לבן לציבור החרדי | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בוגי יעלון מראשי מפלגת 'כחול לבן' התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על תיקון חוק החסינות שמוביל הליכוד, "חוק יסוד שממשלת מעבר מעבירה באישון לילה, אמר היועמ"ש זה חוקי אבל לא תקין. לפני שמדברי כאן על אמות מידה משפטיות, יש דבר שאדם ציבורי לא עושה. למה לך לגרור מדינה שלמה? תתפטר. יש שלושה המלצות לכתבי אישום בכפוף לשימוע".

    תמיכה בחוק הגיוס: "אנחנו תומכים בחוק הגיוס שהציגה מערכת הביטחון. הדברים שאתה מצטט בשם לפיד אינם רוח הדברים של בני גנץ או של אשכנזי ושלי".

    פרשת הצוללות: "למה אין חשוד אחד בכל מערכת הביטחון בעניין הצוללות? כי מיניתי אנשים ישרים לתפקידים שם. למה נגדי אין חקירות? למה אני לא צריך עורכי דין. זה שיש לנתניהו שימוע זה כי היועמ"ש עשה לו טובה ולא הגיש נגדו ישר כתב אישום".

    ממשלת אחדות: "בלי נתניהו, אין לנו שום בעיה עם הליכוד. הצהרנו שהשותפים הטבעיים שלנו זה הליכוד בלי נתניהו".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אל תאמינו לדיברי החלקות של יעלון וגנץ.הם יעשו הכל בכדי לימנוע את החוקים שרוצים לקדם.כי אחרי החוקים שיעברו.יגלו את הקונספירציה שלהם עים התיקשורת מערכת בית המשפט ועוד הרבה דברים.זה חובה על הממשלה להעביר את החוקים.ולמגר את כל החונטה..

    2. 6

      לא להאמין לדיברים של יעלון גנץ וחבורת מפיונרים.הם רק רוצים לגרום קרע בליכוד להיתאחד.יש להעביר את החוקים דחוף דחוף.ולגלות את הקונספירציה של כחול לבן עים התיקשורת ומערכת המישפט וכל החונטות.הם מפחדים שבכך יתגלו עליהם הרבה דברים לא טובים. הם יודעים שהחוק טוב לעם היהודי ולמדינה.הם הדבר הכי גרוע לעם היהודי.אף פעם לא יצאו נגד עוכרי ישראל.מעניין למה?

    3. 5

      הבנתי אתם בפחד מהתקשות השמלאנית?עוד קצת וזה יעבור.כתבתי פעמיים רשמתם. שגיאה.לא נורא.סולח אחי מבין.

    4. 4

      הכותרת מדברת על כך שיעלון כועס על לפיד,בכתבה עצמה אף מילה.יש לי הרושם שהעיתונות הדתית מייצרת חדשות כדי לפלג את כחול לבן.לפי אמונתם אתם צריכים לגרום לכך שביבי יילך הבייתה,אך הפחד מאיבוד התקציבים מונע ממכם לפעול נכון

    5. 3

      אני דווקה מאמין ליעלון והדבר האחרון שהוא מעוניין בו זה לריב עם הציבור החרדי.. אבל הוא וחבירו צריכים להבין כל עוד הם יהיו עם לפיד תהיה להם עגמת נפש תמידי.. לפחד שונא ישראל שונא את תורת ישראל והוא לא יוכל להתאפק. הם משלמים וישלמו בעתיד מחיר יקר על החיבור הזה עם האיש הרע הזה.

    6. 2

      דברי לפיד גם אינם לרוחי!! באופן תמידי!! שיילך הביתה!!