הדור הבא: מסוק הסיקורסקי לחילוץ קרבי ביצע את טיסת הבכורה

    קובי פינקלר No Comments on הדור הבא: מסוק הסיקורסקי לחילוץ קרבי ביצע את טיסת הבכורה

    המסוק מבוסס על הבלקהוק UH-60Mומתוכנן עבור צרכי החילוץ וההצלה של חיל האוויר האמריקאי. המסוק מצוייד במערכות מודיעין והגנה מתקדמות המקטינות את הפגיעות בשדה הקרב

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסוק ה-HH-60W לחילוץ קרבי מתוצרת סיקורסקי, חברה של לוקהיד מרטין, ביצע את טיסת הבכורה באתר החברה בווסט פאלם ביץ', פלורידה. המסוק מבוסס על הבלקהוק  UH-60Mומתוכנן עבור צרכי החילוץ וההצלה של חיל האוויר האמריקאי. טיסת הבכורה ארכה כשעה ורבע ובמהלכה התבצעו בדיקות הגאים ושליטה בריחוף, טיסת במהירות איטית וטיסה באזור הפיקוח של שדה התעופה.

    טיסת הבכורה סללה את הדרך להתקדמות התוכנית, לקראת ההחלטה בספטמבר השנה על ייצור ראשוני בקצב נמוך (LRIP), כפי שהוגדר על ידי סיקורסקי וחיל האוויר האמריקאי.

    המסוק השני צפוי להיכנס לשלב ניסויי הטיסה בקרוב והמסוקים השלישי והרביעי צפויים להיכנס לשלב הניסויים בקיץ הקרוב. המסוקים יספקו מידע קריטי להמשך התקדמות התוכנית במהלך טיסות הניסוי שיאפשרו קבלת החלטות מתאימה על ידי מנהלי התוכנית.

    שני מסוקי ה-HH-60W יחלו בטיסות הניסוי עם ערכת המשימה הטקטית החדשה. השילוב של החיישנים, המכ"ם ומערכות ההגנה המקיפות יביאו מודיעין רב יותר לקוקפיט ויסייעו לטייסים ולצוות המשימה להגדיל את המודעות המצבית ולהשלים את המשימות בצורה בטוחה ויעילה יותר.

    מסוק ה-HH-60W מביא עימו יכולות מתקדמות ושיפורים רבים, בהם מערכת דלק חדשה בעלת קיבולת כמעט כפולה במיכלים הפנימיים לעומת מסוק הבלקהוק  UH-60Mובכך מתאפשר ביצוע משימה בטווח גדול יותר או שהייה ארוכה יותר באוויר לחילוץ פצועים בשדה הקרב. ב

    נוסף, המסוק פותח עם אמצעי הגנה גדולים יותר המקטינים את הפגיעות שלו בשדה הקרב וכן מערכות נשק והגנת סייבר מתקדמות.

    החוזה הנוכחי של סיקורסקי עם חיל האוויר האמריקני לשלב ההנדסה, הייצור והפיתוח של התוכנית כולל אספקת תשעה מסוקי HH-60W, וכן שישה מתקני אימון לצוותי אוויר ואנשי תחזוקה ולומדות הדרכה שפותחו במיוחד עבור מסוקי ה-HH-60W.

    התוכנית המלאה תכלול 113 מסוקים חדשים שמיועדים להחליף את מסוקי ה-H-60G המיושנים של חיל האוויר, אשר מבצעים משימות קריטיות לחיפוש והצלה ולחילוץ צוותים עבור כל הזרועות הצבאיות בארה"ב. תשעה מסוקי HH-60W ייבנו במפעלי סיקורסקי בסטרטפורד, קונטיקט – ארבעה לשלב פיתוח ההנדסה והייצור של הפרויקט (EMD) וחמישה לשלב בדיקת הדגמת המערכות (SDTA).

     



    0 תגובות