עשרות בתי ספר ות"תים נרתמו לפעילות בהובלת תאגיד המיחזור אל"ה

    עפר גדנקן No Comments on עשרות בתי ספר ות"תים נרתמו לפעילות בהובלת תאגיד המיחזור אל"ה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות בתי ספר ותלמודי תורה כבר הצטרפו לפעילות השגרתית של מיחזור מיכלי משקה, באמצעותה הם מממנים פעילויות שונות, שיפוצים של המוסדות, רכישת ספרי קודש ואפילו מטרות צדקה לקהילה. לאחרונה פורסם כי קהילת בני הישיבות "אהל יעקב" בהר יונה רכשה מגילת אסתר בכספי הפיקדון של מיכלי המשקה, כאשר היעד הבא שהציבו לעצמם הוא רכישה של ספר תורה. קהילות נוספות, מכל רחבי הארץ, מעידות על מצוות "הכנסת כלה" שהגיעו לידי מימוש באמצעות שיתוף פעולה עם תאגיד המיחזור אל"ה שמעניק את כספי הפקדון על מיכלי משקה , על פי חוק הפיקדון .

    "כבר כמה שנים שתושבי השכונה מכירים את הכתובת ובאים להניח את הבקבוקים שהצטברו אצלם", אומרת גב' ש. מאחד הריכוזים החרדיים במרכז. "אני אוספת אותם בעצמי ולוקחת אותם לסמינר ששם זה מצטבר לכמות גדולה, עמה כבר הצלחנו לחתן כמה תלמידות שלא היה באפשרותן לממן את הוצאות החתונה". כמוה, כך מסתבר, יש עוד רבים.

    מעל מיליון וחצי שקלים הגיעו למוסדות החינוך במהלך השנה החולפת. התאגדות המוסדות החרדיים, חלקם זכו במהלך שנת 2018 באות מצטייני המיחזור, מימנו באמצעותם פעילויות חסד וקידמו מטרות למען הקהילה. על פי נתוני תאגיד המיחזור אל"ה, מעל 5 מיליון בקבוקי ומיכלי משקה מוחזרו במהלך השנה על ידי מוסדות החינוך ברחבי הארץ. לצד זאת, נרשמת עלייה משמעותית בכל הנוגע לפעילות מיחזור בקרב מוסדות חינוך.

    בתאגיד המיחזור אל"ה קוראים למוסדות מכל רחבי הארץ להצטרף לפעילות המיחזור, לשמור על סביבה נקייה ואיכותית, ויחד עם זאת לקבל ערך מוסף בהיקף של עשרות אלפי שקלים לטובת המוסד – בהתאם להיקפי המיחזור שיצטברו.  "עשרות בתי ספר וחיידרים כבר הצטרפו לפעילות המיחזור בהובלתנו", אומרים בתאגיד המיחזור אל"ה. "בית יעקב ברחבי הארץ, בית מלכה ומוסדות חינוך נוספים של החינוך העצמאי והחינוך התורני, השכילו להטמיע את פעילות  מיחזור מיכלי המשקה הקטנים , לקבל את כספי הפיקדון ובנוסף לצבור נקודות ולבחור במתנות כדוגמת כרטיסי ספר לאור החיים. מדובר ביוזמה חינוכית, המשלבת  ערכים נוספים של מימון מטרות חשובות ופעולות צדקה לקהילה עם שמירה על איכות הסביבה".

    עוד מוסיפים בתאגיד המיחזור כי "אנו קוראים למוסדות נוספים ליטול חלק ביוזמה ולהצטרף למעגל המוסדות הקיימים שממחזרים ונהנים מכספי הפיקדון . תאגיד המיחזור אל"ה ישתף פעולה עם כל מוסד שירצה להצטרף ליוזמה ויקדם ככל יכולתו את פעילות המיחזור בערים החרדיות".  להרשמה לפעילות ניתן לצור קשר עם מוקד  שירות לקוחות  תאגיד המיחזור אל"ה 1700-700-310, ובאתר אל"ה



    0 תגובות