האיחוד האירופי: נחקור את ההסתה הפלסטינית

    איתי גדסי No Comments on האיחוד האירופי: נחקור את ההסתה הפלסטינית

    לאחר שנים של תמיכה ללא סייג, הודיעו גורמים באיחוד האירופי על בדיקות שיערכו במערכת החינוך הפלסטינית | הרקע: מכון מחקר שגילה תכני הסתה ופנה למדינות רבות בעולם

    דגל האיחוד האירופי צילום: סרגיי אטל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורמים בלשכת שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני מאשרים כי התחילו בהליכים מול מערכת החינוך הפלסטינית: "התחלנו לבחון את תוכני הלימוד במערכת החינוך בעזה. המחקר יספק ניתוח מקיף, לא מוטה ואובייקטיבי של ספרי הלימוד הפלשתיניים הנוכחיים, מבלי לקבוע תוצאה מראש". כך פורסם לראשונה ב"ישראל היום".

    האיחוד האירופי מתחייב לחקור את ההסתה נגד ישראל בספרי הלימוד של מערכת החינוך הפלשתינית. האיחוד ומוגריני עצמה, נחשבים מגדולי התומכים של הפלשתינים בעולם.

    את ההודעה הרשמית על הכוונה לחקור את תוכני הלימוד בספרי הלימוד מסרה מוגריני כבר לפני כחודש לחברת הפרלמנט האירופי, מריאנה פיטר, שהפנתה אליה שאילתה בנושא, אך לא פרסמה את הדבר עד כה.

    פיטר העלתה את הסוגיה בעקבות פנייה של מכון המחקר "אימפקט סי", הבוחן תכנים של ספרי לימוד במערכות חינוך בכל העולם. השלוחה הישראלית של הארגון גילתה לפני כמה שנים ממצאים קשים על המסרים נגד ישראל והיהודים, הקיימים בספרים החדשים של מערכת החינוך הפלשתינית. בעקבות הגילוי, פנה המכון למדינות רבות המסייעות למערכת החינוך הפלשתינית והציג את ממצאיו, בין היתר לפרלמנט האירופי.



    0 תגובות