עו"ד דבורין: "200 שמאלנים שהפסידו בבחירות רוצים לשנות את הדמוקרטיה"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד דבורין: "200 שמאלנים שהפסידו בבחירות רוצים לשנות את הדמוקרטיה"

    עו"ד מיכאל דבורין האסטרטג המשפטי של הליכוד בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | נתניהו הוא מוצב החרמון שרוצים לכבוש: "נתניהו לא מתכוון להתנדב לשים את הראש שלו על הגליוטינה, הרי מנדלבליט התעקש להגיש כתב אישום כדי שהציבור יראה ויזרוק אותו בבחירות" | "פרקליט המדינה מודע שעושים תקדים על ראש הממשלה" – הציבור מבן שהכל כאן מסריח | האזינו

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק האנטי דמוקרטי שמנסים לנהל קומץ עורכי דין כנגד ראש הממשלה והטחות האשמה כנגד ההסכם הקואלציוני שכביכול אינו חוקי. הביא את עו"ד מיכאל דבורין האסטרטג המשפטי של הליכוד להתייחס לנושא בחמת זעם ולצאת כנגד המנסים לכפות את דעת המיעוט על הרוב באמצעים פסולים וגם מטיח ביקורת כנגד ח"כ גדעון סער על החיבוק התקשורתי אותו הוא מקבל.

    אין לעו"ד 2 קולות בקלפי: "עורכי הדין אין הבדל בינם לבן כל האזרחים האחרים, אין להם תוקף מוסרי יותר מכל אחד אחד, 200 שמאלנים".

    עוד הוסיף: "נתניהו לא מתכוון להתנדב לשים את הראש שלו על הגליוטינה, הרי מנדלבליט התעקש להגיש כתב אישום כדי שהציבור יראה, והציבור לא קורא את זה. שמעתם את גיא ניר מספר איך ועדת החקירות יודעים לצוד חקירות נגד אישי ציבור".

    אכיפה בררנית כלפי נתניהו: "חוק החסינות הנוכחי יכול להספיק לנתייהו, אבל נתניהו הוא רק הסימפטום, אחריו יכולים לבוא אחרים. יואב סגלוביץ. אני אזכיר למאזינים מי זה סגלוביץ, כשהיה ראש אגף חקירות בפרשת הרפז הזהיר את אשכנזי מפני החקירה. כשרוצים לחקור נוסעים גם לאוסטרליה, אבל כשלא רוצים כמו עם איציק שמולי וידיעות אחרונות לא עושים כלום. הציבור לא טיפש הוא מבין שמשהו מסריח".

    "יש עוד 120 חכים אחרים שיכולים לפתוח נגדם בחקירה, ואם זה לא יהי בקווי היסוד אז זה ימשיך, זוהי דמוקרטיה פרלמנטרית".

    עו"ד צבי בר מוביל המאבק כנגד חוק החסינות אמר במהדורה: "אין לנו מאבק נגד ראד הממשלה המאבק שלנו שאם לא נגן על ליבת הערכים של שלטון החוק יהיה מאוחר מדי. התפיסה שלנו שלעורכי הדין יש חובה מיוחדת בחברה ולהגן על שלטון חוק".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90



    0 תגובות