מקלב: "אין קואליציה ללא הסדרת חוק הגיוס"

    אסתי פלד No Comments on מקלב: "אין קואליציה ללא הסדרת חוק הגיוס"

    חבר צוות המשא ומתן של יהדות התורה ח"כ אורי מקלב התראיין ל'מהדורה המרכזית' על המו"מ התקוע מול הליכוד | "אנחנו לא מנהלים שיחות עם אחרים, הנאמנות שיש למפלגות החרדיות לא קיימים במפלגות אחרות, ראש הממשלה יודע זאת" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) חבר צות המשא ומתן התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בשיאם של ניסיונות הקמת הממשלה, המו"מ שתקוע כרגע בעיקר בגלל ליברמן. מקלב מכריז כי מבחינת דגל התורה הם יחתמו היום על הסכם קואליציוני.

    לליכוד אין תשובות: "אנחנו מוכנים לחתום על הסכם קואליציוני כבר היום. הייתה התקדמות עם ליברמן, אבל אנחנו מרגשים שיש שוב נסיגה לאחור, כי בליכוד עדייו לא חזרו אלינו עם תשובות".

    חוק הגיוס מעכב: "אנחנו לא מוכנים להכנס לקואליציה ללא הסדרת נושא חוק הגיוס, היה הצעה להכנס לקואליציה על בסיס קווים רחבים אך לא הסכמנו לזאת עקב חוק הגיוס שעומד לפתחנו".

    אין שיחות עם אחרים פרט להליכוד: "אנחנו לא מנהלים שיחות עם אחרים, הנאמנות שיש למפלגות החרדיות לא קיימים במפלגות אחרות, ראש הממשלה יודע זאת ויש לנו ערך מוסף ומשקל סגולי גדול יותר, ראינו שהכל עומד על מנדט אחד וכל קול קבע".

    אנחנו סחטנים: "השיח היום שונה הנושאים החברתיים או הביטחוניים לא קיימים בקרב המפלגות כל השיח הוא סביב הציבור החרדי בנסיון להעמיד את הציבור החרדי כסחטנים".

    דורשים משרד נוסף: |מעבר לועדת הכספים ולתיק הבריאות דרשנו משרד נוסף ליהדות התורה, אף אחד לא יכול לדרוש מאיתנו לוותר בנושא הזה, ביקשנו את תיק השיכון ותיק הרווחה. למרות הסיכון האישי הגדול בתיק השיכון הוזזנו את הנושא האישי ודרשנו את נושא הדיור בראש סדר העדיפויות שלנו".

    תיק השיכון: "אנחנו בדגל התורה דורשים את תיק השיכון בנוסף לתיקים והתפקידים שכבר יש לנו, אני יודע שהסיכוי להצליח בתיק הזה הוא לא גדול, אבל בשביל הסיכוי הקטן שיש אנחנו נשקיע בזה".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות