גרינבלט תוקף: "הרשות נותנת עדיפות למחבלים"

    שלמה ריזל No Comments on גרינבלט תוקף: "הרשות נותנת עדיפות למחבלים"

    שליחו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלאט אומר: "הפלסטינים הובילו עצמם לבעיית תקציב" | לדבריו: "מחבלים מקבלים טיפול רפואי הולם, בעוד האזרח הפשוט סובל מבריאות לקויה"

    גרינבלט ואבו מאזן צילום: פלאש 90
    21:49
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on ישי כהן: "התלהבנו מהרפורמה והזנחנו את חוק הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שליחו המיוחד של נשיא ארה"ב דולנד טראמפ לענייני מו"מ בינלאומי, ג'ייסון גרינבלאט, תקף בסוף השבוע את הרשות הפלשתינית והגדיר אותה כ"צבועה" על רקע העובדה שהיא מעדיפה לשלם למחבלים מאשר להסדיר את מצבה הפיננסי של מערכת הבריאות הפלשתינאית במזרח ירושלים.

    גרינבלאט, ששוקד בימים אלה על הצגת תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, שתיחשף אחרי חג השבועות, הגיב לטענות של גורמים בתקשורת הישראלית שמחו על כך שארה"ב פגעה במימון מערך בתי החולים והמרפאות במזרח ירושלים, ואמר בראיון ל"ישראל היום": "התקציב שהרשות הפלשתינית מקצה על מנת ליישם את מדיניות "הרצח תמורת תשלום" שלה גדול בהרבה מה-8 מיליון דולר בחודש שהיא חייבת לבית החולים במזרח ירושלים. אם הרשות הפלשתינית היתה חדלה ממתן העדיפות למחבלים ולמשפחותיהם, היא היתה יכולה לכסות ללא כל קושי את העלויות של מערכת הבריאות".

    עוד אמר: "על כל הפלשתינים לדעת שהם אינם מקבלים גישה למערכת בריאות איכותית בגלל שהרשות הפלשתינית החליטה שיותר חשוב לתמוך במחבלים. המצוקה התקציבית של בתי החולים איננה בגלל ארה"ב. מיש גרם לה היא הרשות הפלשתינית, שבמשך שנים מעבירה את הכספים של לתוכנית המבחילה 'רצח תמורת תשלום' ועושה שימוש לקוי בכספי הרשות בתחומים נוספים. אנחנו לא מתכוונים לקחת חלק במימון מערכת כזאת".



    0 תגובות