יהלומים בזבל הירושלמי

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on יהלומים בזבל הירושלמי

    לאחר חיפוש בתוך 10 טון אשפה נמצאה טבעת היהלום | ראש העיר, משה ליאון: "אני גאה בעובדי אגף התברואה, הם עושים עבודת קודש בעיר. זהו סיפור אחד מיני רבים. ידע כל תושב ירושלים שיש לו כתובת בעיר לפניות בכל נושא"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירושלים העיר שהמליכה מלכים והכתירה בכתרי יהלומים, ממשיכה לעשות היסטוריה ועושה רושם כאילו הפכה להיות המרכז לכריית יהלומים. רק לאחרונה עסקו צוותי אגף התברואה בעיריית ירושלים בחיפוש מקיף אחרי טבעות יהלום שמצאו את דרכן אל ערימות האשפה.

    "מנשה יגן, מנהל יחידת מכולות באגף התברואה בעיריית ירושלים הכולל את תחנת המעבר לאיסוף אשפה בגבעת שאול סיפר:" קיבלתי הודעה מהנהלת האגף כי ישנה גב' ששכחה את הטבעות במסעדה בה אכלה הגב' ב. ישבה במסעדה והורידה את הטבעות מידה לצורך נטילת ידיים ושכחה אותן על השולחן. בתום הארוחה המלצרים פינו את השולחן לפח האשפה יחד עם הטבעות.

    רק אחרי שיצאה מהמסעדה שמה לב כי הטבעות חסרות לה. היא חזרה למסעדה אך פחי האשפה כבר רוקנו ע"י משאית איסוף האשפה של העירייה. ב. ראתה את המשאית ורצה אחריה וסיפרה לנהג את שקרה. צוות האגף הנחה את ב. להגיע לתחנת המעבר בגבעת שאול ושם רוקנה המשאית מכמות אשפה של כ-10 טון.

    התחלנו לנבור באשפה ולחפש את הטבעות, המדובר בטבעת יהלום וטבעת הנישואין. לפי גודל היהלום נראה לי שהטבעת יקרה מאוד, ציין מנשה.

    שלושה עובדי האגף עמלו בחיפוש וצרפנו גם טרקטור עמ"נ להקל בהרמת כמויות האשפה. למרבה המזל והנס , ואני ממש אומר שזה נס נמצאו הטבעות לאחר חיפוש של כ-15 דק'. זה כמו לחפש מחט בערימה של שחת.

    אני חייב לציין כי כמויות האשפה לא הרתיעו את העובדים ביחידה, אשר חרירי, שמעון שמואל ושמואל ניצן שעושים עבודתם נאמנה ועושים הכל כדי להחזיר ולעזור לתושבים לקבל חזרה את הרכוש האבוד."

    מנשה נזכר שלפני למעלה משנה התרחש סיפור דומה, אשה צעירה השליכה את שקית האשפה וטבעת יהלום שלה נשמטה מאצבעה. טבעת בשווי של כ-36 אלף ₪ נבלעה לתוך הפח. לאחר ששמה לב כי הטבעת לא על אצבעה הבינה כי נשמטה מאצבעה יחד עם שקית האשפה.

    האשה הצעירה פנתה לאגף התברואה והתברר כי המשאית כבר רוקנה את האשפה למשאית אך היא עדיין בשכונה. עובדי אגף התברואה לא היססו לרגע ורוקנו את המשאית על הכביש ויחד עם תושבי השכונה שהתנדבו לסייע חיפשו את הטבעת.

    משלא מצאו אותה ונוצרו פקקי תנועה לאורך הרחוב נאספה האשפה והמשאית לקחה את האשפה למרכז התחזוקה של העירייה בגבעת שאול ושם נמשכו החיפושים. במקרה זה, הטבעת נמצאה ע"י תושב השכונה בה אבדה הטבעת והתברר כי הוא קרוב משפחתה. של הטבעת.

    WhatsApp Image 2019-05-16 at 20.49.36(1) WhatsApp Image 2019-05-16 at 20.49.36 WhatsApp Image 2019-05-16 at 20.49.37



    4 תגובות

    מיין תגובות