- רדיו קול חי - -

עובדי בנק הפועלים סיירו במיר ובעלזא בירושלים

את הסיור פתחו נציגי בנק הפועלים בישיבת מיר. הישיבה, שידועה כאחת הישיבות הגדולות בהיסטוריה עם למעלה מ-5,000 תלמידים, אירחה את משתתפי הסיור והציגה את סדר יומם של לומדי התורה. הנציגים התרשמו מכמות הלומדים, התעניינו בסדרי הלימוד ואף שוחחו עם אברכים כדי לשמוע על ההתנהלות הפיננסית שלהם ממקור ראשון.

לאחר הסיור בהיכלי ישיבת מיר, צעדו הנציגים לסניף בנק הפועלים בכיכר השבת. הם שמעו סקירה מקצועית ממנהל הסניף, מר שי חמני, ונוכחו לראות כי הוא בקי ברזי הצרכים החרדיים. "אנחנו סניף שמשרת היום עשרות אלפי לקוחות ומוביל בכמות המצטרפים החדשים בכל שנה", אמר חמני. "אנו משרתים אוכלוסייה חרדית ומעניקים להם פתרונות וכלים להתנהלות פיננסית יעילה ונכונה. רק לאחרונה השלמנו בסניף מהפך של מעבר למכונות אוטומטיות בהצלחה מעל למשוער".

לאחר הסקירה, עברו הנציגים במעבר חד לבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא. בפתח הסיור, שכלל כניסה פיזית להיכל התפילה המרכזי וסיור במבואות הבניין המפואר, שמעו נציגי הבנק דברי הסבר מנציגי חסידות בעלזא. בתום הסיור, התארחו נציגי בנק הפועלים ונציגי החסידות  בחדר ישיבות שם האזינו לדברי הסבר על המגזר החרדי מפי חה"כ הרב ישראל אייכלר. לאחר דברי הסבר צפו הנציגים במצגת על החסידות והתרשמו מנתוני התעסוקה  בחסידות, שנעשים בעידודו ובהכוונתו של האדמו"ר מבעלזא שליט"א.

את הסיור הוביל מנהל המגזר החרדי בבנק הפועלים, ר' אלי רבינוביץ, במטרה להעמיק את הקשר עם המגזר החרדי. "מטרת הביקור", מציין רבינוביץ, "היא לקדם היכרות מעמיקה יותר עם הרבדים השונים של המגזר החרדי. רק מי שחי את הדברים ורואה אותם בעיניים, יכול להבין במה מדובר ומדוע נצרכות פעולות ייחודיות עבור המגזר. נציגי הבנק סיירו במחוזות חרדיים מובהקים, שוחחו עם אנשים בשטח והבינו את הצרכים הייחודיים שנדרשים להם. אנו נוסיף להוביל בשירותים בנקאיים עבור האוכלוסייה החרדית מתוך הבנה ורגישות לצרכי המגזר".