פריסת כוחות וכוננות גבוהה: כוחות צה"ל נערכים ליום המחר

    קובי פינקלר No Comments on פריסת כוחות וכוננות גבוהה: כוחות צה"ל נערכים ליום המחר

    יום הנכבה הפלסטיני יחול מחר ובמערכת הביטחון נערכים סמוך לגבול עזה | אתמול נכנס שליח האו"ם למזרח התיכון ניקולאי מלאדנוב ואמר: "ההסלמה הבאה תהיה ההסלמה האחרונה"

    אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל החלו להיערך לקראת יום הצהרת המדינה בתאריך הלועזי כפי שמציינים הערבים, ה-15.5 (יום הנכבה) שיחול מחר ויתכן כי יגרום להסלמה למרות כניסת הכסף הקטארי אתמול.

    לאורך גבול הרצועה תוגברו כוחות, ליישובי עוטף עזה הועברו יחידות מיוחדות וכל זאת כדי לקדם אפשרות של הסלמה והתדרדרות מיידית בגיזרה. חלק גדול מהכוחות ישאר אמנם בבסיסים סמוכים אך המוכנות גבוהה.

    גם דבריו של שליח האו"ם מלאדנוב אתמול כי גם אחרי הכנסת הכסף הקטארי אנחנו צפויים לשבועיים שלושה של שקט רק מוסיפים למידע כי סבב נוסף וימי קרב נוספים הם עניין של זמן ולא רחוק היום מעימות נוסף, נרחב ומשמעותי ויתכן שהוא יהיה הסבב האחרון שכן המצב סביב הרצועה הוא בלתי נסבל.

    כבר עם כניסתו לתפקיד לפני ארבעה חודשים קבע הרמטכ"ל כוכבי כי עזה תהיה בעדיפות עליונה למוכנות מיידית למלחמה ולימי קרב והמציאות אכן מראה שכך הם פני הדברים. צה"ל עסוק בימים אלו בשיפורים לאורך הרצועה כמו דרכי מילוט, סוללות עפר וקירות בטון אבל אלו הם רק דברים קטנים לפני שחלילה יפרוץ לנגד עינננו פרץ אלים במיוחד שישראל תכה בו מכה חזקה.



    0 תגובות