- רדיו קול חי - -

בן גביר על זיכוי הנאשם: "מי שגיבה את השב"כ שיערוך חשבון נפש"

עו"ד איתמר בן גביר, מי שייצג מעורבים בפרשת דומא וייצג את צ' – הקטין שבית המשפט פסל את כל העדויות נגדו, מגיב לפרסומים היום (ראשון) לפיהם הקטין שהואשם בתחילה במעורבות ברצח משפחת דוואבשה בכפר דומא ואף נחקר בעינויים בשל כך, לא יואשם בסופו של דבר בקשירת קשר לביצוע הרצח בדומא.

בן גביר אומר כי "היום ניתנה התשובה לשאלה ששאל נפתלי בנט "למי אתם מאמינים, לאיתמר בן גביר או לאיילת שקד?". קטין יהודי נלקח למרתפי השב"כ, ועונה על לא עוול בכפו. מצופה מכל מי שגיבה את התנהלות השב"כ בפרשת דומא לערוך חשבון נפש עמוק ובמיוחד גורמים בציונות הדתית כמו בנט שטענו בזמנו שאני משקר".

בן גביר מפנה אצבע מאשימה לעבר הפרקליטות והשב"כ: "השב"כ והפרקליטות פעלו במוטיבציית יתר על מנת לעשות הכל בפרשה הזו כדי להכפיש ולהשחיר את פני ציבור המתיישבים בכלל, ונוער הגבעות בפרט. הם לא בחלו באף אמצעי: החל מהדלפות חמורות לתקשורת, ועד לעינויים המזעזעים שעברו קטינים יהודים בחדרי החקירות בשב"כ".

עורך הדין מוסיף כי "שר המשפטים והשר לבטחון הפנים הבאים יהיו חייבים לבצע ניקוי אורוות ושינוי מעמיק ויסודי בהתנהלות מערכת המשפט ומערכת אכיפת החוק ולשנות את המצב הקיים בו הפרקליטות ושירות הבטחון הכללי פועלים בעודף מוטיבציה נגד חלוצי הגבעות וציבור המתיישבים".