בייביסיטר – גם סופג, גם משדרג!

    עפר גדנקן No Comments on בייביסיטר – גם סופג, גם משדרג!
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, חגג לא מכבר ניצחון בספיגה עם תוצאה חד משמעית של מעבדת SGS העולמית אשר בדקה ומצאה כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מחיתולי האגיס. חיתולי בייביסיטר גברו על האגיס גם בפרמטרים של הגנה מפני נזילות ויובש פני השטח.

    המותג, שהפך לבחירה המועדפת של עשרות אלפי הורים בישראל, חוגג את הניצחון המשמעותי במבצע טרייד אין שמביא את בשורת האיכות והספיגה המנצחת לצרכנים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע, סיירת מיוחדת של בייביסיטר תעבור ברחבי הארץ, תאסוף מההורים חיתולי האגיס ותעניק להם בתמורה אריזה מלאה של חיתולי בייביסיטר.

    לדברי ירדן בארי מנהלת השיווק של בייביסיטר, "מעבר לתוצאות המעבדה המצויינות, אנחנו כל הזמן שומעים מצרכנים כמה הם מרוצים מחיתולי בייביסיטר וכמה הם מופתעים לטובה. אנחנו יוצאים למהלך הזה עם המון ביטחון ובמטרה להמשיך ולהפיץ את הבשורה כי בייביסיטר מעמיד חלופה מצויינת בשוק החיתולים עם חיתול דק, גמיש ובעל ספיגה מנצחת לצד מחירים נגישים. מה אפשר לבקש יותר מזה?"

     

    סיירת הפעילות תפעל במיקומים הבאים: אשדוד, אלעד, בני ברק, בית שמש, ירושלים, כפר חב"ד, מודיעין עילית ופתח תקווה ועוד, בין התאריכים ז' באייר 12.05.19 עד י"א באייר 16.05.19 .

    הפעילות בכפוף לתקנון, עד גמר המלאי. מימוש אחד לכל משפחה.

    מועדי ומיקום פעילות הסיירת ופרטים נוספים על המבצע בטלפון 03-3739966

    תקנון המבצע נגיש בטלפון מספר 1-800-801-515

     

    *תוצאות המעבדה עפ"י בדיקות מעבדת SGS שנעשו בחודש מאי 2018. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי האגיס פרידום דריי מידה 4, לעומת חיתולי בייביסיטר מידה 4



    0 תגובות